|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Hvor kjøpe tilleggsutstyr til Nintendo DS?Jeg tenkte at jeg kanskje skulle kjøpe en sånn pakke, Dreamgear DS Kit, som dette her i hvitt til en niese som jeg vet skal få en Nintendo DS til jul. De har det på en del nettbutikker, men jeg shopper jo aldri i RL.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe tilleggsutstyr til Nintendo DS?Spaceworld og lignende.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor kjøpe tilleggsutstyr til Nintendo DS?
Vi kjøpte et helt likt sett som det der, bare i rosa, til største tulla på Expert for et par måneder siden. Tror det kostet ca. 250 kroner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor kjøpe tilleggsutstyr til Nintendo DS?EB games har mye ekstra utstyr til DS.
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor kjøpe tilleggsutstyr til Nintendo DS?Tusen takk! Noterer tips her, det er så greit å vite akkurat hva man skal ha før man går inn i butikker. (Jeg vurderer å ansette en av nevøene mine til å kjøpe gavene for meg til neste år.)
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor kjøpe tilleggsutstyr til Nintendo DS?Toys'R'Us.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor kjøpe tilleggsutstyr til Nintendo DS?Vi kjøpte sett med div greier til DS på Obs her om dagen. Det ligner på det du linker til her, men var ikke helt det samme.
![]() |
|
|