|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Inspirert av Necesarios tråd om høstens TV-serier (og etter å ha lest div. andre tråder og blogger), så sitter jeg med følelsen av å være totalt ute på TV/serie-fronten. Jeg ser (konsentrert) ca 30 minutter TV pr. dag, det meste er da nyheter. Ellers står TV-en på, i og med at resten av familien ofte ser på noe. Sist redigert av 007 : 25-08-09 kl 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?En time i uka, kanskje. Det går så sakte på tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Altfor mye. Ser på nyheter hver dag, selvsagt, og så blir det stort sett alt av fotball og en del annen sport. Tv'n går varm i helger med mye kamper.... Bortsett fra det, ser vi kun noen serier vi laster ned -kanskje 1-3 ganger i uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Det siste året har jeg ligget på 0 timer, men jeg har ambisjoner om å øke til 1 time i uken.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?
Akkurat det samme her. Jeg har aldri vært glad i å se på TV, og bruker vel kanskje i snitt 10 minutter om dagen eller noe sånt - nesten alltid nyheter. Hvis mannen er bortreist, kan det gå flere dager før jeg i det hele tatt slår på TV-en.
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?
Jeg bruker kveldene på pc, lesing, trening, turgåing og husarbeid, som deg. Jeg ser på tv ca 1 time i uka, kanskje. Noen ganger mindre og om vinteren litt mer, for da ser jeg og mannen gjerne et par-tre timer om fredagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Jeg ser på tv når jeg går på tredemølle på treningssentret. Ca en halvtime i uken? I sommer har vi bare sett på dvd, en serieepisode de fleste kvelder i uken. Men snart begynner vel Nytt på nytt.
![]() |
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Har ingenting jeg følger med på tv, det vi ser er serier eller filmer på dvd. I snitt blir det kanskje en time til dagen. 45 minutter i ukedagene, litt mer fredag, lørdag og søndag, for da blir det ofte en film. Dvs når mannen er hjemme, det er sjelden jeg ser på tv når jeg er alene.
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Jeg ser på tv fredag kveld, da prøver jeg få med meg "Mord og mysterier." Når jeg tenker meg om, går vel kanskje ikke det lenger, så da ryker fredagstv'n. Det hender vi ser på tv lørdag kveld, om det er noe interessant. Ellers er tv'n stort sett av.
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Jeg ser veldig lite tv. Det hender at jeg følger med på en og annen serie, men ikke mer en én av gangen. Det hender jeg sitter og zapper litt sånn like før leggetid, men det er ikke så ofte.
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Jeg har som regel ikke tilgang på Internett om kveldene, hadde jeg hatt det, hadde det vel vært mye mer nettbruk og mye mindre dvd, vil jeg tro.
![]() |
#17 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?2 timer i uka, maks. Jeg pleier å se på frustrerte fruer, eller tilsvarende tirsdags-serie. Så hender det at vi ser på tv litt fredag og lørdagskvelden.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Tja, minst en halv time hver dag mens jeg sykler en mil på ergometersykkelen. Jeg ser vel i snitt i unferkant av 1 time hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Jeg synker av og til ned foran tv-en, med laptopen i fanget, sånn mot slutten av kvelden (som nå). En liten time en del kvelder i uka, kanskje? Og litt mer i helgene.
![]() |
#20 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på TV-titting?Jeg ser nok på TV ca 1-2 timer i uka.
![]() |
|
|