|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor skitten kan jeg bli?Dokumentar på NRK3 nå - sosialt eksperiment hvor ei berte ikke vasker seg på en måned.
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Ser på, og tenkte det samme som Safran og 007. Nei, jeg ser ingen grunn til å la være å vaske meg. Jeg liker å dusje, og jeg liker å lukte rent og godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Frafallen
![]() Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Poenget er jo godt forklart: Dagens hygienestandard innebærer bruk et stadig økende antall kjemikalier, som hver for seg muligens er ufarlige, men hva med sammensetningen av dem? Må man ha dem - og hva skjer hvis man som et ekstremt ytterpunkt ikke bruker noe, fysisk, mentalt og sosialt?
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Jeg ser ikke hvorfor det er så forferdelig ekkelt å teste det en måned, men hadde foretrukket å tilbringe den måneden i ørkenen. Er det ikke et eller annet med at man holder seg renere der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Frafallen
![]() Sv: Hvor skitten kan jeg bli?
Under Nyheter og media? Vel har jeg et ikke ubetydelig ego, men dog.
![]() |
#18 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Så dere han eksentriske fyren som så kjærligheten i at kjæresten brukte mooncup?
![]() |
#19 |
Halloen!
![]() Sv: Hvor skitten kan jeg bli?Jeg prøvde faktisk et annet lignende eksperiment denne høsten, litt a là Kristopher Schaus "Forfall." Interessant i grunn, og mye av grunnen til at jeg nå har blitt med i Slanketråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hvor skitten kan jeg bli?
Hadde mannen min kommet med noe slikt som romantisk gave hadde det ikke blitt godt mottatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|