|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 21-02-18 kl 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
blid
![]() Sv: Velkomsttilbudet i Club NespressoDen svarte saken til høyre er en pappeske ja - den inneholder 20 kapsler av hver smak. Grei måte å få testet alle smakene på
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Velkomsttilbudet i Club NespressoJa, jeg kjøpte den som en start, fin måte å få testet alle på og finne ut hva man liker best. Og det er jo ganske mange kapsler, så det varer en stund. Skrinet synes jeg er veldig greit å ha siden av maskinen, det ser pent ut og vi fyller nok den opp med de kapslene vi liker best jevnlig (eller sønnen min, han synes det er morsomt å organisere dette.
![]() |
#5 |
villende
|
![]() Sv: Velkomsttilbudet i Club NespressoJeg har nettopp fått min velkomstpakke og er veldig fornøyd. Vi har hatt halve familien på besøk i dag og det var veldig kjekt at de også kunne smake litt forskjellig. Mannen og jeg har shottet i flere dager for å finne ut hvilke typer vi skal bestille flere av. (Skrinet syns jeg er kjempelekkert, men det kommer nok til å brukes mest til fest. Jeg ser for meg at kaffen ellers kommer til å oppbevares i eskene de kommer i, da de stabler veldig godt.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Smugleser
|
![]() Sv: Velkomsttilbudet i Club NespressoHar ikke angret på at vi kjøpte velkomsttilbudet. Boksen er i bruk daglig (står på benken), jeg synes bare å ha podsene i eskene de kommer i blir litt styrete. Etter et års bruk har vi endt opp med ca 4 favoritter, og det er de som blir bestilt igjen og igjen...
![]() |
#7 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Velkomsttilbudet i Club Nespresso
hvordan lages den? :nybegynner:
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Velkomsttilbudet i Club Nespressokjære vene... jeg er virkelig nybegynner.
![]() |
#10 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Velkomsttilbudet i Club NespressoDette skulle jeg virkelig aldri ha lest Autofil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tøff
|
![]() Sv: Velkomsttilbudet i Club NespressoÅh! Nå ønsker jeg meg en mann som er glad i kaffe og som innser verdien i å ha en slik maskin.
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
Min mann drikker ikke kaffe, men jeg har en sånn maskin.
![]() |
#13 |
Tøff
|
Jeg hadde nok fått en om jeg hadde gjort meg veldig søt, siden mannen min skjemmer meg bort fullstendig. Det går nok mer på plass for øyeblikket.
![]() |
#14 |
prøver å være tål***ig
|
Eller gjøre som meg; handle når mann ikke er hjemme. Han kommer i kveld og skal få gooood kaffe! Lettere med tilgivelse enn tillatelse osv.
![]() |
#15 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Velkomsttilbudet i Club NespressoLattissimo er det vel ja Autofil. Den er idiotsikke rog gir akkuratt perfekt skum. For meg er det VIKTIG. Man legger i vann og setter på melkebeholder (som bor i kjøleskapet) , trykker på den kaffetypen en vil ha etter å ha lagt i en kapsel, og vips, så er det kaffetid! Skjønner virkelig ikke at jeg ikke har skaffet meg denne før?
![]() |
#16 |
Tøff
|
Ooooh... Det er jo en plan!
![]() |
#17 |
prøver å være tål***ig
|
Og planen virket, sambo var godt fornøyd med kaffe, og har ikke spurt hva herligheten kostet enda engang
![]() |
#18 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Velkomsttilbudet i Club NespressoI dag kom velkomsttilbudet i posten. Kjempeglad jeg kjøpte den, det skrinet til å¨ha kapslene i var rett og slett lekkert! Så nå er det bare å begynne å teste de ulike sortene. Stor fare for at jeg er på god vei til å bli kaffekjærring
![]() |
|
|