Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Velkomsttilbudet i Club Nespresso

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-09, 12:23   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 21-02-18 kl 21:16.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 13:42   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Velkomsttilbudet i Club Nespresso

Den svarte saken til høyre er en pappeske ja - den inneholder 20 kapsler av hver smak. Grei måte å få testet alle smakene på

Gammel 11-01-09, 13:45   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg kjøpte den som en start, fin måte å få testet alle på og finne ut hva man liker best. Og det er jo ganske mange kapsler, så det varer en stund. Skrinet synes jeg er veldig greit å ha siden av maskinen, det ser pent ut og vi fyller nok den opp med de kapslene vi liker best jevnlig (eller sønnen min, han synes det er morsomt å organisere dette. ). Skriinet innholder også en beskrivelse av hver kapsel, nyttig.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 19:09   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bestilte den, siden jeg ikke hadde smakt noen sorter før. Jeg har funnet 3 favoritter som jeg har bestilt mer av, resten er greit å ha når vi har gjester.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 19:21   #5
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp fått min velkomstpakke og er veldig fornøyd. Vi har hatt halve familien på besøk i dag og det var veldig kjekt at de også kunne smake litt forskjellig. Mannen og jeg har shottet i flere dager for å finne ut hvilke typer vi skal bestille flere av. (Skrinet syns jeg er kjempelekkert, men det kommer nok til å brukes mest til fest. Jeg ser for meg at kaffen ellers kommer til å oppbevares i eskene de kommer i, da de stabler veldig godt.)

Kaffen er forresten nydelig! :hekta:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 11:10   #6
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke angret på at vi kjøpte velkomsttilbudet. Boksen er i bruk daglig (står på benken), jeg synes bare å ha podsene i eskene de kommer i blir litt styrete. Etter et års bruk har vi endt opp med ca 4 favoritter, og det er de som blir bestilt igjen og igjen...

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 13:04   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg har iiikke startet dagen med min egenkomponerte moccalatteaftereightdobbelespresso.

hvordan lages den? :nybegynner:

Gammel 29-05-09, 13:25   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

kjære vene... jeg er virkelig nybegynner.

Altså: mocca? Kjøpes også i kapsler eller? After eight skal jeg finne Skulle gjerne hatt trin 1,2,3 forklaring

Hatt maskin i få timer bare Kan så og si ingenting

Gammel 30-05-09, 04:06   #9
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

vi har kjøpt latissimo eller noe slikt? Med melkesteamer.

Gammel 30-05-09, 10:31   #10
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette skulle jeg virkelig aldri ha lest Autofil.
Det hørtes skikkelig godt ut!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 11:19   #11
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Åh! Nå ønsker jeg meg en mann som er glad i kaffe og som innser verdien i å ha en slik maskin.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 11:22   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Åh! Nå ønsker jeg meg en mann som er glad i kaffe og som innser verdien i å ha en slik maskin.

Min mann drikker ikke kaffe, men jeg har en sånn maskin.
Jeg smiska meg til det.
Og jeg den!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 12:10   #13
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Min mann drikker ikke kaffe, men jeg har en sånn maskin.
Jeg smiska meg til det.
Og jeg den!

Jeg hadde nok fått en om jeg hadde gjort meg veldig søt, siden mannen min skjemmer meg bort fullstendig. Det går nok mer på plass for øyeblikket.

Terry Pratchett
Gammel 30-05-09, 17:10   #14
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Eller gjøre som meg; handle når mann ikke er hjemme. Han kommer i kveld og skal få gooood kaffe! Lettere med tilgivelse enn tillatelse osv.

Gammel 30-05-09, 17:12   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Lattissimo er det vel ja Autofil. Den er idiotsikke rog gir akkuratt perfekt skum. For meg er det VIKTIG. Man legger i vann og setter på melkebeholder (som bor i kjøleskapet) , trykker på den kaffetypen en vil ha etter å ha lagt i en kapsel, og vips, så er det kaffetid! Skjønner virkelig ikke at jeg ikke har skaffet meg denne før?

Gammel 31-05-09, 13:23   #16
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Eller gjøre som meg; handle når mann ikke er hjemme. Han kommer i kveld og skal få gooood kaffe! Lettere med tilgivelse enn tillatelse osv.

Ooooh... Det er jo en plan!

Terry Pratchett
Gammel 31-05-09, 14:00   #17
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Ooooh... Det er jo en plan!

Og planen virket, sambo var godt fornøyd med kaffe, og har ikke spurt hva herligheten kostet enda engang

Gammel 05-06-09, 09:35   #18
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

I dag kom velkomsttilbudet i posten. Kjempeglad jeg kjøpte den, det skrinet til å¨ha kapslene i var rett og slett lekkert! Så nå er det bare å begynne å teste de ulike sortene. Stor fare for at jeg er på god vei til å bli kaffekjærring

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.