Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe Stay ups på nett?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-08, 11:42   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøpe Stay ups på nett?

Jeg trenger stay ups, gjerne veldig, veldig lange også, og de må være tykke. Ikke sånn 20 den eller hva de pleier å være.
Noen som vet av en bra nettbutikk for slikt?

Og holder stay ups seg oppe? Bør man bruke hofte holder og slikt for å være sikker på at de holdes oppe? Og får man kjøpt det i svære størrelser?
(Ja, da er det ikke for å være sexy altså, da er det for å holde strømpene oppe)

Gammel 26-12-08, 11:47   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe Stay ups på nett?

Vet ikke hvor på nett, men erfaringen min med Stay Ups er at de golder seg oppe. Bare ikke bruk body lotion på området hvor silikonet skal feste seg, da ruller de ned hele tiden.... Erfart,...

Gammel 26-12-08, 11:52   #3
Skvetten
Passiv

Standard

Kan www.timarco.no ha sånt? De har jo undertøy.

Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 11:52   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, fås slike egentlig i størrelse flodhest? *hater strømpiser*

Gammel 26-12-08, 12:02   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kappahl har slike opptil XL veit eg, og dei er store i størrelsane. Veit ikkje om noko nettbutikk egentlig nei, så har ikkje svar på spørsmålet ditt.

Har også gode erfaringar med at dei helde seg oppe. Hofteholder har eg brukt i tillegg berre for pynten sin del.

Gammel 26-12-08, 12:31   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kappahl, altså?

Må vel ta meg en tur å se en dag da. Men er litt skeptisk, fordi de gangene jeg har kjøpt strømpebukser der så har i hvertfall ikke de vært noe gode.
Men jeg kan tenke meg at prisene på Kappahl er sånn at det er greit å prøve ut uansett. Jeg har ikke råd til et bomkjøp på mange hundre kroner liksom...

Gammel 26-12-08, 12:36   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen svarte stayups fra DIN, de syns jeg er gode og holder seg oppe. De er ikke direkte tykke, med de er helt tette og ikke gjennomsiktige.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 12:52   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har noen svarte stayups fra DIN, de syns jeg er gode og holder seg oppe. De er ikke direkte tykke, med de er helt tette og ikke gjennomsiktige.

Høres bra ut

DIN? Hva er det?

Gammel 26-12-08, 13:47   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er et merke som har undertøy og strømper.

Gammel 26-12-08, 13:48   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Sorry Kirsebær, jeg skrev feil, det heter DIM.

Gammel 26-12-08, 21:08   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier å kjøpe fra Lindex.

Gammel 26-12-08, 21:19   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.mytights.com
har strømper i alle fasonger og varianter for alle, også de med lengre bein, og de som trenger større størrelser

(jepp, nok et sted kredittkortet mitt liker seg )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 21:53   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

www.mytights.com
har strømper i alle fasonger og varianter for alle, også de med lengre bein, og de som trenger større størrelser

(jepp, nok et sted kredittkortet mitt liker seg )

Så morsomt at du hadde svart nå, jeg logga akkurat inn for å finne ut hva den het den butikken du alltid anbefaler når det er snakk om undertøy. Men siden du ikke anbefaler den nå så regner jeg med de ikke selger strømper?

Hva heter den da? Noe på b mener jeg å huske.

Har vært på mytights.com og kikket litt, men finner ikke helt det jeg leter etter. Men skal se litt mere der inne.

Gammel 26-12-08, 21:58   #14
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

bravissimo.com

Selger ikke strømper nei

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 23:57   #15
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte støttestrømper, jeg. På Medicus Plesner i Oslo, men de har sikkert lignende sjappe der du bor, Kirsebær. Strømpene er sånn passe tykke, men solide, sitter godt, og har bonusen at de er slankende og gode for sirkulasjonen. De var lange, passet fin-fint til meg med mine 176 cm. De ser ikke bestemor ut, jeg har brukt dem til penkjole, jeg.

Edit: De har strømpebestilling på nett.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 23:59   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

hm og ellos

Gammel 26-12-08, 23:59   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg kjøpte støttestrømper, jeg. På Medicus Pläsner i Oslo, men de har sikkert lignende sjappe der du bor, Kirsebær. Strømpene er sånn passe tykke, men solide, sitter godt, og har bonusen at de er slankende og gode for sirkulasjonen. De var lange, passet fin-fint til meg med mine 176 cm. De ser ikke bestemor ut, jeg har brukt dem til penkjole, jeg.

Som går helt opp? Som man kan ha på seg når man har skjørt som går til knærne?

Hørtes bra ut? Og de er ikke så tynne at de er gjennomsiktige, nei?

Gammel 27-12-08, 00:04   #18
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Som går helt opp? Som man kan ha på seg når man har skjørt som går til knærne?

Hørtes bra ut? Og de er ikke så tynne at de er gjennomsiktige, nei?

Ja på alle punkter. Mine er svarte, og ikke gjennomsiktige. Men de er liksom ikke helt dekkende heller, om du skjønner. Jeg synes de er helt supre. Jeg har brukt dem til kort-kort kjole, uten problemer.

Gammel 27-12-08, 00:05   #19
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Men velg lav kompresjon, de er stramme, altså. Men det skal de jo være.

Gammel 27-12-08, 00:10   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Men velg lav kompresjon, de er stramme, altså. Men det skal de jo være.

Thank you. Skal sjekke det ut når det blir åpne butikker igjen. Er det det i morgen kanskje? Hvilken dag er det nå?
Er det lørdag i morgen? Jeg går helt surr i dagene.

Jeg skal jommen meg sjekke om jeg finner meg Stay ups i morgen. Eller Støttestrømper.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.