Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kunne du tenkt deg en eller flere kjoler fra Tulip og Tatamo?
Ja de er kjempefine og jeg kunne tenkt meg mange av dem! 82 39,42%
Ja de er ok, men ikke verdt pengene. 38 18,27%
Tja, jeg vet ikke hva jeg skal si. 37 17,79%
Nei de passer ikke min aldersgruppe! 13 6,25%
Nei, de er rett og slett ikke fine! 14 6,73%
Jeg har aldri hørt om disse merkene 24 11,54%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-07, 23:08   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Inspirert av spørretråden om OM må jeg spørre: Kunne du tenkt deg kjoler som dette?

http://www.tulipogtatamo.no/Visninger.htm

Jeg synes at disse kjolene er fantastisk morsomme, flatterende for kvinneligheten og rett og slett nydelige. Er jeg på bærtur i følge deg eller er du mer eller mindre enig?

*Poll kommer*

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:09   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Gammel 12-10-07, 23:10   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det mye jeg ønsker meg, her!

Gammel 12-10-07, 23:14   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg likar T&T.
Veit ikkje kva prisklasse dei ligger på, men reknar med det er for dyrt til at eg kjem til å kjøpe. Litt uviss kva anledning det passar å bruke sånne kjolar også, bortsett frå om eg får meg jobb som programledar i God Morgen Norge.

Gammel 12-10-07, 23:16   #5
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Nei, dette skal omgivelsene få slippe å se meg i ja.
Jeg er et kjolemenneske, men dette var mer kjerring enn OM også.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:17   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Noe sånt kunne jeg godt gått på jobb i (er byråkrat).

Gammel 12-10-07, 23:18   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns mange av de kjolene var kjempefine. Men jeg regner ikke med de kommer i str 48/50...

Gammel 12-10-07, 23:19   #8
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Er virkelig dette kjerring? Da er jeg helt forblindet av alderdom!

Gammel 12-10-07, 23:20   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen av dem var veldig artige. Enkelte modeller, derimot, ser jo helt psyke ut.

Gammel 12-10-07, 23:20   #10
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Er virkelig dette kjerring? Da er jeg helt forblindet av alderdom!

Denne var veldig kjerring faktisk. Og grusomt snitt. :ærlig:

Gammel 12-10-07, 23:23   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med deg, Nooria - liker stilen kjempegodt. Dessverre lages de sjelden i "mine" farger (les: grønt og turkis. Ser at det er en fin turkis en over her, da, men i butikken er det støtt mye rosa, fult og hvitt, synes jeg.)

Bergensis: Kjolene pleier å koste i overkant av 2000 kr.

Gammel 12-10-07, 23:24   #12
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Nei, dette skal omgivelsene få slippe å se meg i ja.
Jeg er et kjolemenneske, men dette var mer kjerring enn OM også.

Kjerring??

Jeg synes det enkle snittet og freshe farger er ungpikeaktig - samtidig som jeg går utifra at de vil passe enhver aldersgruppe.

Synes de er kjempefine!
I hvilke størrelser lages kjolene?

Gammel 12-10-07, 23:24   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var veldig kjerring faktisk. Og grusomt snitt. :ærlig:

Den er helt nydelig!

Gammel 12-10-07, 23:26   #14
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vet ikke helt hva jeg skal si... Noen av de var ok. Denne bla.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:26   #15
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Standard

Ungpikeaktig gjøres kjolene ved at noen av modellene står med prinsessekroner.

Men smaken er som baken, som kjent.

Gammel 12-10-07, 23:27   #16
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Vet ikke helt hva jeg skal si... Noen av de var ok. Denne bla.

Ja, det er min favoritt av de jeg så. også.
Kjempefin.

Gammel 12-10-07, 23:28   #17
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Kjerring??

Jeg synes det enkle snittet og freshe farger er ungpikeaktig - samtidig som jeg går utifra at de vil passe enhver aldersgruppe.

Synes de er kjempefine!
I hvilke størrelser lages kjolene?

De lages i S M og L men det er gode størrelser og tilsvarer nok M L og XL. En del av kjolene har så fast stoff at det sitter pent på de fleste.

Elinblu: De har noen turkise ullkjoler med med hette inne nå... men jeg hørte hun sa at de er litt utsolgt for S.

Gammel 12-10-07, 23:28   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Likte ingen av dem som er lagt inn så langt i tråden (ja, jeg syns også de var litt kjerring, litt "lilla flagre-kjerring"), men disse syns jeg er fine og kunne tenke meg:

Jeez, så schvære de bildene var da.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:29   #19
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Ungpikeaktig gjøres kjolene ved at noen av modellene står med prinsessekroner.

Men smaken er som baken, som kjent.

Hva slags stil liker du da?

Gammel 12-10-07, 23:30   #20
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns ikke de er kjerring, derimot syns jeg det ser ut som en kjole for 3-åringer.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.