|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Hva er verst av å få for små eller for store klær ? | |||
For små selvfølgelig. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 46,73% |
For store selvsagt. |
20 | 18,69% |
Bryr meg ikke. ![]() |
28 | 26,17% |
Dustepoll (er visst et must) |
9 | 8,41% |
Deltakere: 107. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fartsfantom
|
![]() Hva er verst?Jeg fikk klær av min kjære til jul som selvsagt var for små. Han turte ikke å kjøpe en større størrelse fordi han var redd for å fornærme meg (akkurat som om jeg ikke vet str min |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er verst?Jeg får selvsagt ikke klær av noen, de kunne bare prøvd seg!
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva er verst?Jeg fikk en allværsbukse i kalenderen min og det gjorde meg ingenting at den var for stor, men kommentaren som fulgte med kunne nok gjort det verre. Han var nemlig redd for at den skulle være for liten.
![]() |
#4 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva er verst?Mannen min kjøpte en gang noen fine truser til meg, enten i Brasil eller Ecuador. De var veldig små (har prøvd de et par ganger, men de er ikke behagelige
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er verst?Jeg tror jeg hadde vært mest opptatt av at de ikke passet, og ikke tenkt så mye på hvorfor det var for stort eller lite.
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er verst?Lett å gjøre feil der, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva er verst?Det beste er selvsagt passelige klær, men det er fordi de slipper å byttes. Om det er for stort eller for smått er ett fett, - det må jo byttes.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 30-12-08 kl 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er verst?Enig med DM. Og aller best liker jeg mannen som har laget et lite dokument med alle størrelsene mine, og tar rett hver gang. Dessuten lurer ingen meg til å føle meg for tjukk eller for tynn med et klesplagg, kroppen er jo den samme uavhengig av hva jeg prøver å tyte den inn i.
![]() |
#11 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva er verst?Jeg synes det er verst å få for store klær
![]() |
#12 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva er verst?Ser problemstillingen på sett og vis, men har aldri tenkt over det. Husker bare jeg fikk jakke av min kjære str. M og måtte flire. Trodde han hadde normalt syn.
![]() |
#13 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er verst?Har aldri fått klær i gave, men jeg ble litt småirritert da den 3 måneder gamle ungen min fikk str 56-klær i gave fra noen. De var heller ikke byttbare.
![]() |
#14 |
*_*
|
![]() Sv: Hva er verst?I dag ville jeg blitt småsnurt om jeg fikk for store klær, så jeg stemte det. Men, det er sikkert fordi jeg nettopp har slikket i meg en halv bolle med overflødig kokesjokolade, og dermed vil føle meg ekstra truffet om noen skulle finne på å tro at jeg var større enn det jeg egentlig er. Andre dager ville jeg ikke brydd meg, om det skulle være for store eller for små klær i gaven.
![]() |
![]() |
#15 |
Teller ned
![]() Sv: Hva er verst?For meg hadde det vært verst å gå i butikken og si at, "denne buksa er for liten, jeg må har større", hvorpå svaret ville blitt; "dette er den aller største str. vi har, assa". |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ræv med ører
![]() Sv: Hva er verst?For stor er helt klart verst.
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Hva er verst?Jeg svarte for store. I alle fall var jeg temmelig gretten den gangen mannen kom hjem med undertøy til meg - med to kopper for stor BH.
![]() |
![]() |
#18 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hva er verst?Tja, det har jeg egentlig ikke tenkt noe over.
![]() |
#19 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Hva er verst?Jeg synes det er verst å få for små klær, for da får jeg jo ikke brukt dem i det hele tatt |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva er verst?Jeg har egentlig ikke tenkt over akkurat det du spør om. Min kjære har kjøpt klær til meg og støvletter til jul , men det passet perfekt.
![]() |
|
|