Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er verst?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hva er verst av å få for små eller for store klær ?
For små selvfølgelig. 50 46,73%
For store selvsagt. 20 18,69%
Bryr meg ikke. 28 26,17%
Dustepoll (er visst et must) 9 8,41%
Deltakere: 107. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-08, 17:22   #1
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er verst?

Jeg fikk klær av min kjære til jul som selvsagt var for små. Han turte ikke å kjøpe en større størrelse fordi han var redd for å fornærme meg (akkurat som om jeg ikke vet str min ). Det var heldigvis noe jeg ønsket meg og gikk greit å bytte så det var ikke så farlig.

Jeg tenker at når jeg får på meg for små klær, så føler jeg meg tykk. Og når jeg prøver for store klær så føler jeg meg tynn. Mens min kjære var redd for at jeg skulle tro at han tenkte at jeg var for tykk ved å gi med klær i en str større, mens han egentlig synes at jeg er tynn. (For en lang og uforståelig setning. ) Han synes det er verre å gi for store klær, mens jeg synes det er verre å gi/få for små klær.

Hva mener du? Hva er verst? Er det verre å få for små klær enn for store klær? Eller omvendt?

*Poll kommer*

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.