|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Øya 2017På tide å glede seg på ordentlig!
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øya 2017Jeg skal på Øya.
![]() |
![]() |
#6 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øya 2017Av desse, meiner eg at eg har høyrt om Sigrid, Gabrielle og Lars Vaular. Resten var gresk.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Øya 2017Det er flere norske artister enn vanlig i år, er det ikke? Da er det i hvert fall noen som nyter godt av dårlig kronekurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øya 2017Snuppa er forresten dritsur over at hun ikke får være med i år. I fjor var hun der mest på grunn av musikken og fikk med seg mye hun likte. Men i år er jeg ikke så kul mor at jeg betaler billett for denne. I fjor var hun gratis.
![]() |
![]() |
#9 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øya 2017Vi skal på øya for første gang. Guttungen skal først og fremst få med seg Marc Demarco, men vi skal tyne billetten for det den er verdt så noen fler torsdagen må vi få med oss(uten at vi har noen plan for det foreløpig). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Øya 2017Vi treffes nok på en god del av dine, ja, Candy.
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2017Jo, det er nok flere norske, men ikke mange headlinere. Som vanlig er jeg litt skuffet over line up i mai, men godt fornøyd i juli. (Kilde: youtube.com)
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 28-07-17 kl 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øya 2017Jeg liker å være på festival selv om jeg ikke har så mye peiling på musikk. Jeg liker det å sitte i gresset med folk jeg kjenner, drikke øl og høre på band som spiller kul musikk jeg ikke aner noe om. Jeg håper veldig, veldig at det blir fint vær. I fjor var det virkelig bikkjekaldt en av dagene (jeg hadde på gummistøvler, ullstrømper, to ullgensere og allværskåpe og var allikevel kald).
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2017Er litt i feriemodus fremdeles, men kommer snart! Listene våre blir likere og likere, nå som du har oppdaget hiphopen, Candy. Bety Ditto gleder jeg meg bare så innmari til! Jeg har et seriøst crush på henne.
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2017Føøøøøøøøøøøkk, dette bir bissi dager!
![]() |
|
|