|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() StrawberryNET.comJeg har bestilt en mascara fra StrawberryNET (220 kr) og må betale toll og omkostninger på 150 kr i tillegg. Jeg mener å ha lest et sted at man kan få denne summen dekket fra StrawberryNET ved å scanne kvittering og sende via mail. Er det noen som vet om dette stemmer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StrawberryNET.comDet stemmer, det står beskrevet på nettsiden deres også, under customer service.
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: StrawberryNET.comDet er kjempegreit, som 3barnsmor sier står det beskrevet på nettsidene. De tar et lite forbehold om at dette er goodwill, ikke noe vi har krav på, men jeg har brukt dem jevnlig over mange år og fått tilbakebetalt hver gang, inkludert Postens gebyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Smugleser
|
![]() Sv: StrawberryNET.comAh, godt å vite. Jeg handlet en del der før, men sluttet da jeg leste at pakkene deres ikke slapp gjennom lenger.
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: StrawberryNET.com
Helt enig, men jeg hadde aldri kjøpt mascaraen der om jeg hadde visst at den ville koste meg 370 kr. (Jeg burde kanskje visst det, men... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vaklende
|
![]() Sv: StrawberryNET.com
Jepp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StrawberryNET.comGrunnen til at de gjør det er vel at myndigheten er ute etter de, de sendte tidligere ting som gave hit til Norge. En stund ble alle pakker fra disse stoppet i posten, fordi dem jukser på verdien av pakkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: StrawberryNET.comDet var vel primært LookFantastic-"gaver" som ble stoppet i tollen i Norge? SN har hatt dette tilbudet lenge, så vidt jeg erindrer.
![]() |
#12 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() Sv: StrawberryNET.comJaggu, det var det.Beklager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: StrawberryNET.comSupert, då lærte eg noko nyttig i dag og!
![]() |
|
|