Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trond Giske

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 02:41   #1
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trond Giske

Hva synes dere om Trond Giske ? Både etter klemme- episoden med Statsministeren og sånn generelt ?

Er han en mann som får deres sympati ( og stemme ) ?

dutte er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 08:23   #2
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Trond Giske

Nei, han har jeg ikke særlig sansen for.

Manga er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 08:25   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han ser ut som en tøffel.

Gammel 30-11-06, 08:26   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dømmer ikke folk etter en klem. Giske respresenterer standpunkter som ligger veldig nært mine, og hva han gjør på fritiden driter jeg i.

Gammel 30-11-06, 09:41   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Trond er en grei gutt!

Gammel 30-11-06, 09:52   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg dømmer ikke folk etter en klem. Giske respresenterer standpunkter som ligger veldig nært mine, og hva han gjør på fritiden driter jeg i.

Kunne ikke vært mer enig.

Tror Giske er en mann det er lett å misforstå fordi han er såpass åpen og raus av seg - og kanskje med en litt humor som mange ikke helt forstår

Men verre enn andre politikere er han nå vel ikke?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 09:52   #7
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trond kan få kose med hvem han vil. Det har liten innvirkning på det faktum at jeg aldri kommer til å stemme på ham.

Gammel 30-11-06, 10:50   #8
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Tror Giske er en mann det er lett å misforstå fordi han er såpass åpen og raus av seg - og kanskje med en litt humor som mange ikke helt forstår

Raus er ikke et ord jeg ville brukt for å beskrive han . Egoistisk, selvsentrert, maktglad derimot... .

Jo faktisk, så opplever jeg han som verre en de fleste andre politikerne.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 11:37   #9
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er veldig uenig med ham på mange områder, utover det har jeg ikke så mye jeg kan si om ham...

annemede er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 11:44   #10
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det var komisk med den klemmen, sånne øyeblikk har vi vel alle hatt? Skikkelig pinlig, og sikkert ekstra kjipt å få det kommentert i diverse media etterpå!

Jeg har hatt et godt inntrykk av Trond Giske som politiker, men jeg fnyser litt av "følelser i fjæra" og andre kjendispartyer...

Kaz er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 11:45   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Raus er ikke et ord jeg ville brukt for å beskrive han . Egoistisk, selvsentrert, maktglad derimot... .

Egoistisk, selvsentrert og maktglad er et bilde media har skapt, synes jeg. Når jeg har lest "dybdeintervjuer" og hørt han debattere i ulike saker, så får ikke jeg det samme inntrykket.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 13:46   #12
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Egoistisk, selvsentrert og maktglad er et bilde media har skapt, synes jeg. Når jeg har lest "dybdeintervjuer" og hørt han debattere i ulike saker, så får ikke jeg det samme inntrykket.

Jeg har det ikke fra media .

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 15:46   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har det ikke fra media .

Nei, men vi prater om inntrykk.. og mitt inntrykk er ikke at han er særlig mye mer maktgal enn enkelte andre politikere
Og ALT blåses jo opp i avisene når det gjelder Giske da.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 16:06   #14
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Jeg synes han har noen fæle koteletter...

Carrie er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 17:50   #15
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Og ALT blåses jo opp i avisene når det gjelder Giske da.

Det er jeg faktisk ikke enig. Han er minst like ille RL...

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 20:16   #16
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det er jeg faktisk ikke enig. Han er minst like ille RL...

Er du ex'ens hans???

Gammel 30-11-06, 20:19   #17
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Pamina er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 20:32   #18
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Er han en mann som får deres sympati ( og stemme ) ?

Nei og nei. Jeg sitter ikke med inntrykk av at den mannen er spesielt dyktig, jeg synes heller ikke at han er tillittvekkende.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 20:36   #19
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

I debatter oppfatter jeg ham som litt læreraktig belærende. Liker ham allikevel bedre enn mange andre politikere.

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 20:40   #20
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg synes det var komisk med den klemmen, sånne øyeblikk har vi vel alle hatt?

Nehehei.

Siri er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.