Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole til bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 20:28   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Kjole til bryllup

En veldig god venninne av meg skal gifte seg i i august. I Danmark. Jeg er egentlig ingen kjolemenneske men denne gangen kunne jeg virkelig tenkt å pynte meg skikkelig. Er jo ikke så tynn at det gjør noe heller så det må være en kjole som passer en fyldig liten dame.

Noen ideer?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 20:33   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjole til bryllup.

Ei jeg kjenner kjøpte kjole her i Plus Size: http://www.christabellas.dk/

Hun fulgte målene som stod der og den passet perfekt.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 20:34   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Ingen ideer, men jeg vil gjerne følge med på forslagene. Vår datter gifter seg også i august, tenk jeg blir brudens mor. Helt ufattelig egentlig.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 20:37   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Ei jeg kjenner kjøpte kjole her i Plus Size: http://www.christabellas.dk/

Hun fulgte målene som stod der og den passet perfekt.

Takk for tips.

Denne var jo litt lekker.

Denne var også lekker og er en farge jeg kler godt. Men om denne type kjole passer meg er en annen sak.

Sist redigert av Estrella : 06-01-09 kl 20:42.
Gammel 06-01-09, 20:50   #5
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå vet jeg ikke når du skal i bryllup, men her er hva jeg hadde gjort hvis jeg virkelig ville finne noe som jeg følte meg vel i: reist på dagstur til London. Frem til mandag (altså, du kan reise frem til midten av mars, men må bestille innen mandag) selger Ryanair tur/returbilletter for 5 kr per stk
(de tar ingenting for tax/fees) og dermed kan du shoppe i timesvis for kroner 10,-, i en verden bestående av butikker vi bare kan drømme om her hjemme. Monsoon for eksempel har massevis av flott kjoler, og Debenhams på Oxford St har en egen avdeling med kjoler i alle størrelser.

Har ingen anelse om hvilken str du benytter, men London har plenty av butikker med muligheter for de av oss som ikke kler "trangt og blankt"

Sist redigert av Billa : 06-01-09 kl 20:55. Årsak: legge til viktig detalj
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 20:54   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøv masssseee kjoler!!!
Kan anbefale Oasis forresten. Kjolene der tåler litt former.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 20:55   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Prøv masssseee kjoler!!!
Kan anbefale Oasis forresten. Kjolene der tåler litt former.

Takk for tips. Hvor ligger Oasis? Jeg har jo god tid da. Bryllupet er ikke før i august.

Gammel 06-01-09, 20:58   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Takk for tips. Hvor ligger Oasis? Jeg har jo god tid da. Bryllupet er ikke før i august.

De har butikk på Oslo City og Akersgata (rett ovenfor der Morgan var før).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.