Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nett eller sex?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Sex eller nett?
Jeg ville definitivt ha valgt bort sex 19 20,00%
Jeg ville definitivt ha valgt bort nett 43 45,26%
Jeg ville ikke valgt bort sex, men det har nok partneren min gjort 4 4,21%
Jeg bruker mer tid på sex enn på nett - både fysisk og mentalt 1 1,05%
Jeg bruker mer tid på nett enn på sex - både fysisk og mentalt 64 67,37%
Dette skal du ikke bry det pene, lille hodet ditt med! 9 9,47%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-08, 09:49   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nett eller sex?

http://www.klikk.no/teknologi/nyemed...icle384276.ece

Altså:
Hva ville du valgt bort?
Hva savner du mest i perioder du ikke har det?

*lager poll*

Gammel 21-12-08, 09:55   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nett eller sex?

Mangler det ikke et alternativ for dem som bruker nettet til sex?

Gammel 21-12-08, 09:56   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enn det da..Nei, her får man greie seg med enten eller.
Nettsex får gå som nett altså.

Gammel 21-12-08, 10:00   #4
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Åh, hvilket dilemma!

Jeg stemte at jeg ville ha valgt bort nett, men ikke frivillig, derfor blir det feil å si at jeg definitivt ville ha valgt det bort.

Vi er nett- og pc-løse hjemme, surfing skjer stort sett fra jobb, så dersom du hadde spurt for et år siden, hadde nok svaret vært et ganske annet. :avvent:

Gammel 21-12-08, 10:15   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er ikke dette en problemstilling jeg møter ofte, men jeg ville nok valgt vekk nett ganske enkelt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 10:28   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ville du valgt bort? Nettet.
Hva savner du mest i perioder du ikke har det? Begge deler.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 10:47   #7
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med Brumm-varianten? Ja takk, begge deler? :valgets kvaler:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 11:11   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig hadde jeg valgt bort nett. Og selvfølgelig bruker jeg mer tid på nett enn på sex.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 11:16   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg hadde valgt bort sex. Jeg hadde ikke ønsket å vært nettløs i 4+ år, slik jeg var sexløs så lenge.

Gammel 21-12-08, 11:19   #10
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Hva med Brumm-varianten? Ja takk, begge deler? :valgets kvaler:

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Selvfølgelig hadde jeg valgt bort nett. Og selvfølgelig bruker jeg mer tid på nett enn på sex.

Samme her! Men det hadde ikke vært dumt om jeg brukte like mye tid på sex som på nett, i perioder!

Gammel 21-12-08, 11:33   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nett, sex, sex, nett..... jammen ikke lett den der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 11:49   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er snakk om for resten av livet, eller for en periode som strekker seg over flere år ville jeg helt selvsagt valgt bort nettet. Jeg er glad i sex.
For en peridoe som går over måneder tror jeg jeg ville valgt bort sexen.

Jeg bruker helt klart mere tid på nett enn på sex, men bruker helt klart flere menn enn pc'er. Det er da også noe.

Gammel 21-12-08, 11:49   #13
Maia
Fullverdig medlem

Maia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Maia er litt kul
Standard

Hmm.. vanskelig, men jeg ville nok valgt bort sex akkurat nå. Kanskje litt enklere å si det nå som jeg er singel. Godt mulig at jeg ville svart annerledes om jeg var i et godt forhold.

Maia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 11:51   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Selv har jeg for alt i verden valgt bort sex, men bruker nok mer tid på nett enn på sex - på alle sett og vis.

Gammel 21-12-08, 12:41   #15
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Nettet og atter nettet.

Gammel 21-12-08, 12:42   #16
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Selv har jeg for alt i verden valgt bort sex

Uffda?

Gammel 21-12-08, 12:57   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Uffda?

Kanskje jeg skal sende link til gubben. Om dette er underbevisstheten min som snakker, så bør han definitivt forstå alvoret.

Altså - det skal være en IKKE inni der da. Ikke valgt bort sex that is. Rett ska værra rett.

Gammel 21-12-08, 13:54   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde valgt bort nett så lett som ingenting med det alternativet. Men kan ikke helt se for meg at det kommer til å bli en reell problemstilling.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 13:55   #19
Skvetten
Passiv

Standard

Bort med nettet!
Men nå for tiden er nettet et must.

Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 13:55   #20
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Me too

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.