Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gratulerer med dagen alle mødre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 08:59   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Smil

Gratulerer med dagen alle mødre

Ha en fin morsdag, enten dere feirer eller ikke.

Vi skal på skitur i dag og ha besøke hele dagen. Så om vi ikke har gaver og blomster og stor ståhei, har vi mange hyggelige mennesker å tilbringe dagen med.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 09:15   #2
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gratulerer med dagen alle mødre

God morsdag til alle! I ettermiddag skal jeg hente mann og barn på flyplassen, det blir godt å se dem igjen. De har vært en langhelg hos svigermor. Nå har jeg akkurat invitert min egen mor på morsdagsfrokost, det blir trivelig.

Gammel 08-02-09, 09:18   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er ikke en dag mannen pleier å markere, men akkurat nå er ting litt ektra strevsomt (han ligger på sofaen med benet i gips). Så i går kom det en STOR bukett med roser på døra.

Det er visstnok en av mine kolleger som har fortalt han at det var på sin plass. Greit for meg .... det er år siden sist jeg fikk blomster av ham.

Gammel 08-02-09, 09:23   #4
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Her er blomster til alle mødre, både de som har fått fra familien sin og de andre.

Mannen hadde alliert seg med mora mi, så jeg fikk morsdagsblomster i går.

Gammel 08-02-09, 09:24   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ha en flott dag, alle sammen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 10:58   #6
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Håper alle får en fin dag!

Gammel 08-02-09, 11:04   #7
CINDY
supermamma-katt

CINDY sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gratulerer til alle!!!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg KfB478rxljuy.jpg (117,4 KB, 2 visninger)
Gammel 08-02-09, 11:08   #8
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer med morsdagen alle mødre! Her i huset har ungene kommet med kake og brus på senga til meg (jeg måtte hinte litt først da, om hvilken dag det var i dag)

Gammel 08-02-09, 11:13   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

God morsdag til alle!

Her blir det en rolig morsdag. Minsten kan fremdeles ikke trå på benet (forstuet).
Vi skal ha pinnekjøtt til middag. Og marsipankake etterpå!
Gleder meg enromt.

Besøkte min mor i går fordi hun skal delta på innendørs golfturnering i hele dag.

Gammel 08-02-09, 11:16   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer til alle! Jeg trodde ikke det ble noe markering her, men jammen fikk jeg er time til fotpleie!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 11:24   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hurra for oss!

Her i huset blir dagen feiret på følgende måte: total ignorering.

Gammel 08-02-09, 11:26   #12
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

God morsdag. Jeg fikk sove til 9, kaffe på sengen + en tegning med noen fine ord fra storebror + et ukeblad som jeg var ute og kjøpte i går...
Vi skal ut i hagen og gå på ski og leke i snøen som har dalt ned og etterpå skal vi i bursdag for fetteren til barna.

Gammel 08-02-09, 11:53   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har litt sår dag i dag. Jeg markerer ikke morsdag siden det ikke lar seg avholde farsdag. Men jeg skulle jo gjerne blitt feiret litt i dag må jeg visst innrømme - men kun her på FP da. Jeg takker derfor for gratulasjon og blomster og sender videre gratulasjoner og klemmer!

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 11:53   #14
Lita
Passiv

Standard

God morsdag!

Jeg fikk sove til 10.30, da hadde mann og barn dekket på til brunsj. (De hadde allerede spist frokost). Jeg fikk roser, en papirfigur som skal forestille meg (kjempe fin!) laget av J-A, en tegning av D-S, et kort laget at alle 3 gutta mine og en kjempe fin Friis Company skinn veske.

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 13:15   #15
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

God morsdag alle!
Her fikk jeg sove lenge, fikk kaffe og sjokoladeegg på sengen.

Gammel 08-02-09, 13:18   #16
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk sove til 9.30. Da kom Optimistmannen og jentene med pakke på senga. Et nydelig armbånd med strass og svarte steiner. De hadde dekket på frokostbordet også, så vi hadde en lang og god frokost.
Så kjørte jeg Optimistmannen og eldstejenta på fjellet. De skulle gå ned igjen til skistadion. Jeg og minstejenta kjørte ned til stadion og parkerte bilen der til de to andre. Så kjørte vi hjem igjen på snowracer! Det gikk så det suste!
Nå har vi kommet hjem og slapper av med tv-titting. Etterhvert når de to andre kommer hjem skal vi dusje og pynte oss litt, for vi skal ut og spise middag sammen med svigers og oldeforeldrene til jentene. En fin morsdag spør du meg!
Gratulerer med dagen alle dere her inne som er mødre!

Gammel 08-02-09, 13:20   #17
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Takk og gratulerer til dere andre også!

Gammel 08-02-09, 13:27   #18
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Vi venter min mamma på middag. Saltkjøtt, vossakorv og kålrabistappe
Av jentene og mannen fikk jeg billetter til Anne Kath Herland. Da skal mannen og meg ut å kose oss Også må jeg ikke glemme det nydelige kortet lillesøster har laget og igjen et flott dikt fra storesøster.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 13:33   #19
Sunniv@
Fullverdig medlem

Sunniv@ sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sunniv@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sunniv@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 13:52   #20
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Føttekatta! Nok en trådtittel som DISKRIMINERER!

Gratulerer med dagen!

Edit: Atte, dere skjønte at jeg bare tullet øverst, ja? :noia:

Sist redigert av torsk : 08-02-09 kl 14:38. Årsak: Noia kom snikende
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.