|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...... og det er forholdsvis dumme mennesker som tror at de selv er geniale og brilliante og at de har erfaringer som ingen andre har samt har kommet fram til teorier og konklusjoner som ingen andre ville kunne evne å komme fram til.
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...Slike folk er irriterende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...Kan signere og legge til et punkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...Du har min fulle medlidenhet. Vi har noen slike på skolen. :stønn: |
![]() |
![]() |
#8 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...Jeg virkelig hater kunstpauser.
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() |
#10 |
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...
![]() |
#11 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...Og mennesker som er sååå impårtne at de lukker øynene når de snakker selv.. :agh:
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...All min sympati. |
![]() |
![]() |
#14 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...Det triste for sånne mennesker er at man stenger av, lytter ikke lenger til hva de sier, noe som igjen fører til at folk holder avstand. Man orker ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...Jeg er aldri så fornøyd med meg selv som når jeg klarer å målbinde en slik møteplager. Det har skjedd to ganger i mitt liv, og jeg blir glad hver gang jeg tenker på de episodene.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...Kjenner til typen ja, og kan nok si meg enig i at det er en smule slitsomt og irriterende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vaklende
|
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...Jeg har full sympati. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...Eller når de begynner å tegne for at du skal forstå. |
![]() |
![]() |
#19 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det har gått opp for meg hva jeg virkelig irriterer meg over ...Har du møtt min svigerinne?
![]() |
|
|