Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Disney on ice

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-09, 21:53   #1
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Disney on ice

Vi skal på Disney on ice på lørdag kl 15.00, og jentene gleder seg stort. De er 2 1/2 og 4 1/2 og vet vel egentlig ikke helt hva det er de gleder seg sånn til!
Det er sikkert mange av dere som har vært i Spektrum på dette tidligere. Noe vi bør være klar over på forhånd? Råd og tips mottas med takk. Vi er en liten familie fra Gudbrandsdalen som skal ut i den store verden, og er det noe vi bør være forberedt på slik at ikke jentene får sjokk, så vil jeg gjerne vite det.

Gammel 11-01-09, 21:57   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on ice

Slush og popcorn koster en liten formue.

Gutta og jeg skal en av dagene, aner ikke hvilken ennå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 21:59   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta med gotteri og drikke selv. Popcorn og slush koster en formue ja. Vi skal på fredagen, og var i fjor også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:02   #4
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

ALT koster en formue der.
Det går for mye penger!
Ett år ville ungene så gjerne ha et sverd hver, kjappe 400,- det.
I tillegg kommer drikke og noe å spise. Slush må vel alle barn ha, får jo sånne kule kopper.
Koster de ikke nesten 100,- da tro? Makan.

Gammel 11-01-09, 22:02   #5
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

De selger en masse (dyrt) Disney-stæsj også, så det kan være greit å snakke litt om dette på forhånd.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:02   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Merchandise-helvete. Styr unna.

Gammel 11-01-09, 22:14   #7
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Masse grisedyrt prinsesse- stæsj og bling bling, altså! Jentene er jo heeelt prinsesse bege to....
Forberede og snakke om måtehold på forhånd da! Vi skal på restaurant etterpå, så da må det bli et argument for ikke å proppe i seg for mye under forestillingen.
Hva med oppmøte? I veldig god tid før forestillingen begynner eller?
aC- du kan få sitte sammen med Optimistmannen og snakke Liverpool- snakk. Dine to nydelige sønner kan få sitte sammen med meg og mine to døtre, så kan vi snakke om fremtiden sammen.

Gammel 11-01-09, 22:16   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Trenger ikke møte opp så lenge før, det er jo flere show og dørene åpnes ikke før publikum etter foregående show er ute uansett, tror jeg?

Hehe, det er vel nummererte plasser, men hvis vi ender opp med å stikke på det showet skal jeg si i fra.

Gammel 11-01-09, 22:17   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg og Snuppa skal lørdag 11.30 - gleder meg, tenker jeg lar henne ta med seg en prinsessekrone hjemmerfra.

Lurt tips å ta med drikke og snacks også

Gammel 11-01-09, 22:37   #10
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Trenger ikke møte opp så lenge før, det er jo flere show og dørene åpnes ikke før publikum etter foregående show er ute uansett, tror jeg?

Hehe, det er vel nummererte plasser, men hvis vi ender opp med å stikke på det showet skal jeg si i fra.

Det er det, men du er da så liten og nett, atte! Men si ifra- kanskje vi møtes og kan si hei!

Gammel 14-01-09, 14:00   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har vært på dette og kan fortelle litt om hvordan det er, selve showet?

Gammel 14-01-09, 14:08   #12
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg, ex og Snuppsi skal på fredag.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 14:48   #13
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storesøs og jeg skal på fredag. Hun gleder seg vilt og tror hun skal møte Ariel. Tipper hun blir skuffet. Hørte at man må ha kontanter fordi de ikke tar kort inne. Er det slik forsatt?

Gammel 14-01-09, 15:01   #14
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal alle fire på lørdag. Mannen min gruer seg som en hund.
Ja, tror vi også må snakke litt om det på forhånd, så ikke vi blir helt tatt av kjøpepresset.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 15:23   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Det er et utrolig stort kjøpepress der inne, med boder for hver meter og i tillegg folk som går rundt og selger. Jeg ville både tatt med meg litt snop og noen drikkebokser, og snakket med jentene om hva som var aktuelt og hva som ikke er aktuelt å kjøpe.

Vi skal også dit på fredag -dvs jeg og de 3 jentene. Håper å slippe unna bling og stæsj med hjem....

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 17:52   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Gutta og jeg skal visst i morgen.

Gammel 14-01-09, 18:01   #17
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Vi var for to år siden. Popcorn til rundt 100,-kr, shave-ice til 80,-kr, sånne blinkende ting som snurrer rundt til 150,-kr, joda, pengene kan gå fort unna. Vi har hatt med snacks og drikke, men pass på å gjemme unna drikka, for jeg tror egentlig ikke det er lov til å ha med inn. Også er det ikke minibank der inne og salgsbodene tar ikke bankkort, men kun kontant.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 19:05   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi var der i fjor med storebror. Helt greit show selv om vi satt laaangt bak - og høyt oppe gitt!!
Denne slush-saken smakte gugg. Selv ikke storebror ville drikke noe særlig av den. Kun stas å få den og å se på. Ha heller med annen drikke og kjøp heller popcorn.

For, jo det er stas å kjøpe litt når man er på sånt.
Kos dere på show.

Gammel 14-01-09, 19:25   #19
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Gutta og jeg skal visst i morgen.

God fornøyelse!
Da kan du komme med informasjon om hva vi møter av stæsj og bling- bling, og kanskje komme med noen tips og råd!?

Gammel 14-01-09, 19:26   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg har fått endel lattermilde kommentarer om svinedyr shave-ice og popcorn til en hundrings, ja. ...og gleder meg til å se spoten som følger Udyret.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.