Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbud

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-09, 12:29   #1
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbud

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=539876

Sagge og bikiniforbud? Skjønner ikke jeg altså, er det mulig å la seg gjøre?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 12:31   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbud

Så lenge bikini er lov på stranda så ser jeg ikke det store problemet med det.

Gammel 16-01-09, 12:40   #3
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det må være behagelig å dra på ferie en plass der du slipper å møte halvnakne mennesker hvor enn du går.

Gammel 16-01-09, 12:43   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke på det som noe problem, da det ikke kunne ramle meg inn å vise meg offentlig i bikini andre steder enn på stranda/ved bassengkanten, og knapt nok der.

Sagging syns jeg er en uting. :fossil:

Gammel 16-01-09, 12:45   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går uansett ikke i bikini, så greit for meg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 12:53   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Defintivt.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 12:56   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seff.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 12:57   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det tror jeg ikke. Jeg reiser vanligvis til steder uten de helt strenge kleskodene.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 12:58   #9
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg syntes dette hørtes ut som en deilig sted. Føler meg litt gammel og snerpete når jeg sier det, men jeg liker at mennesker rundt meg er litt mer tildekket enn en minimal bikini når jeg inntar lunsjen, handler etc.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 12:59   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ja.
Jeg ville ikke svinset rundt i bikini i gatene her hjemme, så hvorfor skulle jeg gjøre det andre steder?

Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:03   #11
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kler meg aldri i bikini på andre steder enn på stranda uansett, og sagging syns jeg er ukult og stygt sa det hadde vært deilig å slippe unna. :gammel og snerpete:

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:04   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Har nettopp kommet hjem fra en sånn ferie jeg. Meget fornøyd.

En dag kom det en mann med pondus og skulle spise lunsj - i en kort t-skjorte hvor magen hang ned på undersiden (ikke at jeg skal si noe om hengemager som har en selv da men...). Han hadde en sånn kjempefin badetruse. Helt trang, trusemodell - ikke shorts og maks to cm høy i siden - som en vågal bikinibukse. Man kunne ikke bare se at han hadde en penis inni der - man kunne sågar se at den penisen ikke var omskjært.
Han siktet seg inn på bordet rett ved oss, men ble meget høflig gitt beskjed om å gå og kle seg - til stor glede for meg, og ikke minst for drømmeprinsen som har enda mindre interesse for mannlige kjønnsorganer.

Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:07   #13
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Har nettopp kommet hjem fra en sånn ferie jeg. Meget fornøyd.

En dag kom det en mann med pondus og skulle spise lunsj - i en kort t-skjorte hvor magen hang ned på undersiden (ikke at jeg skal si noe om hengemager som har en selv da men...). Han hadde en sånn kjempefin badetruse. Helt trang, trusemodell - ikke shorts og maks to cm høy i siden - som en vågal bikinibukse. Man kunne ikke bare se at han hadde en penis inni der - man kunne sågar se at den penisen ikke var omskjært.
Han siktet seg inn på bordet rett ved oss, men ble meget høflig gitt beskjed om å gå og kle seg - til stor glede for meg, og ikke minst for drømmeprinsen som har enda mindre interesse for mannlige kjønnsorganer.

Å dere møtte selveste Mr. Charming him selv. Snadder!
Helt utrolig hva folk får seg til å gå rundt i bare man er "i syden".

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:10   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ja, jeg ser for meg at han tittet seg i speilet om morgenen og studerte tingeltangen sin grundig i badebuksen før han meget fornøyd skrittet ut i verden.

Men det var den eneste lekkerheten vi så, så det var igrunnen greit.

Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:12   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Da var det nesten bedre med mannen jeg så spradende rundt på kjøpesenter (+ offentlig kontor) i en liten norsk by. Hans badebukse var ikke synlig med unntak av stroppen som han hadde hengt mobilen sin i. Han hadde kun slippers og badebukse på seg. Magen kamuflerte kjønnsorganer og baksiden av badebuksa var forsvunnet inn i sprekka. Lekkert antrekk.

Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:13   #16
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbud

Så om du er en "sagger" så kommer du ikke inn i landet da?

Gammel 16-01-09, 13:14   #17
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Da var det nesten bedre med mannen jeg så spradende rundt på kjøpesenter (+ offentlig kontor) i en liten norsk by. Hans badebukse var ikke synlig med unntak av stroppen som han hadde hengt mobilen sin i. Han hadde kun slippers og badebukse på seg. Magen kamuflerte kjønnsorganer og baksiden av badebuksa var forsvunnet inn i sprekka. Lekkert antrekk.

Gammel 16-01-09, 13:18   #18
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Jeg hadde ikke hatt problemer med det.
Som Hattifnatten sier så er det flere steder der det ikke blir sett på som passende å gå med bikini, nakne skuldre osv.

*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:24   #19
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbud

Jada. Som flere andre her sier: :gammel og snerpete:.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 13:26   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går hverken i saggebukse eller bikini selv, så det ville ikke vært noe problem for meg å være på ferie på et sånt sted, og jeg synes vel ikke forbudet er et så dramatisk angrep på menneskerettighetene at jeg føler jeg burde boikotte stedet - så jeg kunne sikkert reist til et sted med et slikt forbud.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.