|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudhttp://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=539876 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbudSå lenge bikini er lov på stranda så ser jeg ikke det store problemet med det.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbudJeg ser ikke på det som noe problem, da det ikke kunne ramle meg inn å vise meg offentlig i bikini andre steder enn på stranda/ved bassengkanten, og knapt nok der.
![]() |
#9 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbudJeg syntes dette hørtes ut som en deilig sted. Føler meg litt gammel og snerpete når jeg sier det, men jeg liker at mennesker rundt meg er litt mer tildekket enn en minimal bikini når jeg inntar lunsjen, handler etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbudJa. |
![]() |
![]() |
#11 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbudJeg kler meg aldri i bikini på andre steder enn på stranda uansett, og sagging syns jeg er ukult og stygt sa det hadde vært deilig å slippe unna. :gammel og snerpete: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbudHar nettopp kommet hjem fra en sånn ferie jeg. Meget fornøyd. |
![]() |
![]() |
#13 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbud
Å dere møtte selveste Mr. Charming him selv. Snadder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbudJa, jeg ser for meg at han tittet seg i speilet om morgenen og studerte tingeltangen sin grundig i badebuksen før han meget fornøyd skrittet ut i verden. |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Gangster girl
![]() Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudSå om du er en "sagger" så kommer du ikke inn i landet da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gangster girl
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudJeg hadde ikke hatt problemer med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudJada. Som flere andre her sier: :gammel og snerpete:.
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudJeg går hverken i saggebukse eller bikini selv, så det ville ikke vært noe problem for meg å være på ferie på et sånt sted, og jeg synes vel ikke forbudet er et så dramatisk angrep på menneskerettighetene at jeg føler jeg burde boikotte stedet - så jeg kunne sikkert reist til et sted med et slikt forbud.
![]() |
|
|