|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Star TourVi bestilte igår en reise med Star tour. Desverre ser det ikke ut for at storesøsters ønsker om å få delta i Bamseklubben har kommet med (vi tok å krysset av, men kom tydeligvis ikke med i sluttoppgjøret). På bekreftelsen vi mottok står det at man kan gjøre forandringer som utflukter mm på "Min side". Nå har jeg gått inn på den siden, og jeg finner ikke ut hvordan eller hvor man kan legge til ting...noen som vet?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Star tourRing de og spør. Jeg syns å erindre at det var noe der når jeg bestilte i fjor også.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Star tourDu kan bare ringe dem å spørre.
![]() |
![]() |
#4 |
Flink jente
![]() Sv: Star tourTakk for kjappe svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
superbruker
|
![]() Sv: Star tourPrøv å ring. Vi trodde at vi hadde bestilt plass på Kidz klubben til alle tre. Det viste seg at minstepropell hadde blitt slettet siden hun ikke var gammel nok til kidz som er fra 7 år. Hun blir 7 i år. Vi oppdaget ikke det før et par dager før vi reiste. Prøvde da å ringe for å melde henne på bamse klubben men fikk nei. Tok kontakt når vi kom frem og hun fikk plass med en gang.
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Star tourHei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flink jente
![]() Sv: Star tour
Dette kan man kalle ekstra service |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flink jente
Hun vil være 4,2 år når vi reiser, hun har selv fått bestemme om hun vil være med eller ei, så får vi se |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
Iben, derimot, bablet i vei om sitt og de andre sto rundt og latet som de forstod.
![]() |
|
|