|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Omringet av juletrærNår blir egentlig juletrærene hentet?
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Omringet av juletrærDet kommer sikkert an på hvordan renovasjonen er der du bor. Her blir ikke juletrærne hentet. Sist redigert av Millivilli : 19-01-09 kl 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Omringet av juletrær
Har du vurdert å sage opp juletreet ditt til ved? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Omringet av juletrærDe pleier å bli hentet av renholdsverket, tror jeg.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Omringet av juletrærHvis du sager opp alle juletrærne til ved og stabler den pent opp, kommer det sikkert noen og stjeler den.
![]() |
#8 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Omringet av juletrærHer i byen skal de bli hentet denne uken eller neste. Her blåser det også en haug med trær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Omringet av juletrærPå tømmeplanen her i byen så sto det at de skulle hentes i uke tre, som da var i forrige uke, men jeg tror renholdsverket baserer seg på at alle trær er blåst bort, så de gidder ikke hente dem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Omringet av juletrærHva med å blåse dem videre til naboen, alle fire? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sist redigert av amo : 19-01-09 kl 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Omringet av juletrærDet var meningen at de skulle bli hentet i uke tre her også, men det ble utsatt til uke fem. Nå er det jo så mange konflikter i Renholdsverket her at de ikke henter vanlig søppel engang, så når de trærne blir hentet, det vites ikke. |
![]() |
![]() |
#14 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Omringet av juletrærDet kom en brosjyre fra renholdsverket i posten for et par uker siden. Der var det tømmeplaner på baksida - og en av ukene var merket med rødt og "juletrehenting".
![]() |
#15 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Omringet av juletrærHer ble trærne hentet 12. januar. Jeg hadde forlengst hevet ut mitt, men jeg synes likevel det er litt sært å sette opp henting før 20. dag jul; det er jo mange som ikke hiver ut jula før da. Men men, jeg ble i hvert fall kvitt treet mitt.
![]() |
#16 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Omringet av juletrærHer blir de ikke hentet før 27.januar
![]() |
#17 |
flisespikker
|
Det er ikke det, nei. Og når man ikke har bil er det også ganske så upraktisk å komme seg til den aktuelle gjenbruksstasjonen med et halvdødt juletre. Det hadde vært veldig praktisk hvis alle som selger juletrær var forpliktet til å også ta imot gamle trær (gjerne mot et lite gebyr) på en bestemt dato i januar.
![]() |
#18 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Omringet av juletrærI følge tømmeplanen vi følger skulle de ta det med seg forrige uke. Her står de pent og pyntelig enda
![]() |
#19 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Omringet av juletrærHeldige dere som har henting av juletrær. Her ligger det på terassen ennå. Havner vel bak huset etterhvert. Så får vi se om gubben orker å sage det opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Omringet av juletrærHer ligger det også drøssevis med trær slengt rundt på tunet, fordi renholdsverket hentet trær i forrige uke og folk har visst ikke klart å få ut trærne før nå i helgen. Kan ikke fatte og begripe at folk hiver ut trærne etter at hentingen er over, akkurat som om de blir tatt med lenge etter fristen.
![]() |
|
|