|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=536691 |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!Ja. det er jo virkelig helt fantastisk.
![]() |
#3 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!Jeg leste det tidligere idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!O store! La alle blodplater klebe seg sammen til en propp så fast, at ingen åre brast! |
![]() |
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!Jeg er realist ut i tærne, men jeg har sett faren til en venninne stoppe blod. Moren hans kunne det, og da hun ble syk og døde fikk han "evnen". Han er dog ikke religiøs, så jeg tror ikke det var noen bønnevers involvert. Snodige greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdig!
![]() Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
Aner ikke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdig!
![]() Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!Men hvis du så det, hva gjorde han? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
Bestefaren min kan også stoppe blod. Han bruker ett bønnevers som han sier inni seg.
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!Så utrolig kjekt med en lege som kan stoppe blødninger med bønn da. Sparer jo masse tid og arbeid med det.
![]() |
#13 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!Han holdt hendene over en ganske stor flenge på leggen. Mulig han leste eller sa noe inni seg. Såret som blødde mye, sluttet å blø etter ca. 1 minutt. Jeg var sånn: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!I følge Bladet Nordlys sin førsteside i dag, så kan dette bønneverset stoppe blod: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!Klart bønnevers kan stanse blødninger - spesielt hvis man skriver ned bønnen på et kompress og presser det hardt mot såret ...
![]() |
#17 |
Travelt opptatt
|
Akkurat det tror jeg ikke på. Det er ganske mange folk i Norge som tror på ganske mye rart.
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bønnevers kan stoppe blødninger. Se det du!Hallelujah!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
Hvorfor i alle himmelens dager ble du sjokkert over det? Har du aldri sett sivblødning/småarterieblødning stoppe? Dersom det ikke er genfeil eller medikamenter eller noe så stopper jo blødninger etter omtrent 1 minutt.
![]() |
|
|