Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til en enkel sofa, 2-3-seter?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-09, 11:43   #1
Sauen Shaun
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2008
Sauen Shaun har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tips til en enkel sofa, 2-3-seter?

Har bestemt meg for å pynte opp i en mellomgang vi har i huset, der er dør til bad, to soverom og to boder. Nå står der en kommode, en skjenk med speil og to cd-stativ. Alt er plassert der pga det ikke var noen annen plass å sette det.. Fant plutselig i dag ut at det er jo faktisk plass til en sofa der om vi tar bort kommoden eller skjenken! (ønsker egentlig å kvitte meg med alle møblene som står der, er sånne som opprinnelig var syrelutet, som jeg senere har beiset og lakket så de er mørkebrune.. er litt lei de nå. men alt til sin tid.)

Noen som har tips! Trenger ikke koste skjorta, men kom gjerne med hva som helst så jeg kan bli inspirert!

Sauen Shaun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 13:11   #2
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til en enkel sofa, 2-3-seter?

Hva slags stil vil du ha da?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.