Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-09, 20:02   #1
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

BH

Jeg kjøper alltid feil bh. Nå prøver jeg å unngå flere bomkjøp.
Kan noen fortelle meg hva dobble cup angivelser betyr ?
Altså er en BB cup "større" enn B ?
Og hva med AA cup er det mindre enn A eller større enn A ?

silje

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 20:04   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: BH

Gå i en skikkelig undertøysforretning og få hjelp med å finne riktig type og størrelse. Det koster deg en høy sum for en bh - men det er verdt hver krone. :lover:

Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 20:04   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Større. Og et tips er at man prøver å gå ned en størrelse rundt ryggen og opp en størrelse i cupen, hvis den ikke sitter rett over i ryggen, men dras oppover.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 20:05   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Mål hvor mange cm (litt stramt) du er like under puppene. Det tallet du får angir hvor stort tall du skal ha på bhen din.

Gammel 29-01-09, 20:07   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Litt nedpå siden her får du oppskriften på hvordan du måler og hvordan du finner cup-sizen ut fra å måle.

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/...cle2446287.ece

Gammel 29-01-09, 20:25   #6
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

AA er mindre enn A. Du får også AAA.
BB har jeg aldri hørt om før. DD derimot, det er større enn D.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 20:31   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går ikke til en proff.. får bare "valkebh" da...

Dobbet bokstav er større enn enkel. Mål den rundt "magen" og kjøp en bh i nummeret mindre heller enn en større. Prøv ymse størrelser og ta en størrecup enn du tror du trenger, heller enn en mindre.

Viktig at den sitter godt rundt magen, men at den ikke lager "valke" på puppen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 21:15   #8
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Gå i en skikkelig undertøysforretning og få hjelp med å finne riktig type og størrelse. Det koster deg en høy sum for en bh - men det er verdt hver krone. :lover:

Signerer på denne ja Har gjort en del bomkjøp selv når det gjelder BHer, men etter at jeg gikk på en undertøysbutikk og fikk målt BH-størrelsen min skikkelig har jeg unngått det problemet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.