Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bokklubben igjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-09, 15:57   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Bokklubben igjen

Hva sliter de med hos Bokklubben for tiden? Det har jo vært tråder om det før her, utrolig mye tull rundt hovedbøker, utsending og det ene med det andre.

Nå hadde jeg bestilt en utedress på salg og med bonuskroner og joda: Henter pakken idag, på giroen står det "dress størrelse 110" (som bestilt) og inni pakke ligger en fleecedress størrelse 130?
Jeg gir opp. Jeg gidder ikke returnere og styre, jeg tror jeg drar innom dem med den. Noen som har prøvd å dra innom Nydalen og bytte? Er det bare å komme og få med seg noe nytt i åpningstiden?

Jeg er nå bare medlem i Bokklubbens Barn for jeg synes det kommer bra bøker, men nå vurderer jeg alvorlig å melde meg ut.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 16:02   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bokklubben igjen

Jeg synes også det er bare rot der. De glemmer fakturaer og sender dem ut i ettertid, dobbelfakturerer, sender ut meldinger til alle som bare skal til noen m.m. Jeg vurderer å melde meg ut.

Gammel 24-01-09, 16:02   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, og det med bytting kan jeg ikke svare på.

Gammel 24-01-09, 16:03   #4
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Ja, og det med bytting kan jeg ikke svare på.

Nei, du foretrekker kanskje postens retur fremfor en tur til Nydalen .

Gammel 24-01-09, 16:12   #5
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sendte en sur mail til dem i går. Nå har jeg faktisk (!) vært flink og avbestilt alle hovedbøker med en gang medlemsbladet kommer på mail. Før har jeg nemlig brukt en liten formue på returporto. Men like fullt har det dumpet bøker ned i postkassa.

Sist redigert av Bokormen : 24-01-09 kl 17:11.
Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 16:19   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også sur på bokklubben. I dag er jeg mest sur fordi de lar 12åringer melde seg inn via nettet uten tillatelse fra foreldrene og at disse attpåtil blir oppringt av telefonselgere fra Bokklubben som forsøker å verve dem til Århundrets bibliotek.

Gammel 24-01-09, 16:22   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Bokklubben bare surrer, ja. Jeg har fått fakturaer og purringer på leveranser jeg aldri har sett noe til. Jeg har fått bestillinger jeg aldri har bestilt, og får ikke det jeg HAR bestilt. Jeg har fått andres varer med mine regninger, og mine varer med andres regninger.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 16:30   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Don't get me started.

:må huske å melde seg ut fortere enn fy:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 20:11   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir så opphisset og får alvorlig høy puls bare jeg høre Den Norske Bokklubben at jeg avstår fra å svare.
Det er ikke bra for min helse
Men, jeg er nå utmeldt , heldigvis. Og skal ALDRI mer noesinne overhodet bli medlem igjen.

Gammel 24-01-09, 21:15   #10
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Ååå, godt å høre at det ikke bare var meg... Begynte nesten å bli litt paranoid og mistenkte bokklubben for å tulle med meg med vilje.

Har som andre her fått purring på bøker jeg ikke har mottat, tilsendt bøker jeg ikke har bestillt (som ikke er hovedbok), feil faktura, osv. Jeg har sendt ørten mail det siste halve året, ringt og snakket med lite kundevennlige og meget påstålige kundebehandlere for å rydde opp og brukt alt for mye energi på returer etc. at det ikke er verdt de fristende innmeldingspakkene.

Melder meg ut for godt så fort jeg kan...

Gammel 24-01-09, 21:18   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg overrasket. Jeg bestiller masse bøker derfra og har aldri opplevd noe tull av noe slag.

Gammel 24-01-09, 21:22   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble også overrasket! Jeg har, bank i bordet, aldri hatt noe tull med de.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 21:24   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får alle mail som tilhører ei ann dame med litt lik email som meg. Hun får ikkeno, og hadde vel risikert inkasso om ikke jeg hadde videresendt purringer. For å rette opp epostrotet greier de av en eller annen grunn ikke.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 21:27   #14
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ikke bare å dra innom nei. Den eneste måten du kan får byttet den varen du fikk feil, i den du vil ha, er hvis de tilfeldigvis har den i butikken som ligger i lokalet deres. Men det er langt fra sikkert, da hadde jeg i hvert fall ringt og spurt først. I den butikken er det bare ganske få varer, og mest bøker (men ikke store utvalget i det heller). Alle varene ligger på lager et helt annet sted. Lokalet i Nydalen har ikke lengre noe lager. Men du kan levere fleecedressen i resepsjonen og be dem bestille riktig vare til deg, hvis du fortsatt vil ha den.

Gammel 24-01-09, 21:34   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så jeg har ikke drømt når jeg har fått bøker jeg bestemt mener at jeg har avbestilt?

Gammel 24-01-09, 21:55   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Det er ikke bare å dra innom nei. Den eneste måten du kan får byttet den varen du fikk feil, i den du vil ha, er hvis de tilfeldigvis har den i butikken som ligger i lokalet deres. Men det er langt fra sikkert, da hadde jeg i hvert fall ringt og spurt først. I den butikken er det bare ganske få varer, og mest bøker (men ikke store utvalget i det heller). Alle varene ligger på lager et helt annet sted. Lokalet i Nydalen har ikke lengre noe lager. Men du kan levere fleecedressen i resepsjonen og be dem bestille riktig vare til deg, hvis du fortsatt vil ha den.

Ok, det var nyttig info. Men jeg kan iallfall levere fleecedressen så jeg slipper styre med retur? Og så sender de meg rett dress?

Gammel 24-01-09, 21:57   #17
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Jeg har aldri hatt noen problemer med noen av bokklubben jeg har vært medlem av, eller i dem jeg er medlem av.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 21:59   #18
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Så jeg har ikke drømt når jeg har fått bøker jeg bestemt mener at jeg har avbestilt?

Det samme tenker jeg.

Men bortsett fra det, så går det meste greit. Får mine egne bestillinger (etter UENDELIG lang tid, da) og med mine egne korrekte regninger. Men har fått et par hovedbøker da, og jeg har trodd det var min egen feil, men nå er jeg ikke sikker lenger.

Jeg har meldt meg ut av 2 av 3 klubber nå, og snart ryker den siste.

Gammel 24-01-09, 22:03   #19
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Blir sur bare jeg hører bokklubben. Alri noen gang skal jeg være innmeldt der igjen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 22:07   #20
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen som skal nevne hvor enkelt det er å ringe de?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.