|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Bokklubben igjenHva sliter de med hos Bokklubben for tiden? Det har jo vært tråder om det før her, utrolig mye tull rundt hovedbøker, utsending og det ene med det andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenJeg synes også det er bare rot der. De glemmer fakturaer og sender dem ut i ettertid, dobbelfakturerer, sender ut meldinger til alle som bare skal til noen m.m. Jeg vurderer å melde meg ut.
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Bokklubben igjenJa, og det med bytting kan jeg ikke svare på.
![]() |
#5 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Bokklubben igjenJeg sendte en sur mail til dem i går. Nå har jeg faktisk (!) vært flink og avbestilt alle hovedbøker med en gang medlemsbladet kommer på mail. Før har jeg nemlig brukt en liten formue på returporto. Men like fullt har det dumpet bøker ned i postkassa. Sist redigert av Bokormen : 24-01-09 kl 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Bokklubben igjen
![]() |
#7 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Bokklubben igjenBokklubben bare surrer, ja. Jeg har fått fakturaer og purringer på leveranser jeg aldri har sett noe til. Jeg har fått bestillinger jeg aldri har bestilt, og får ikke det jeg HAR bestilt. Jeg har fått andres varer med mine regninger, og mine varer med andres regninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Bokklubben igjenJeg blir så opphisset og får alvorlig høy puls bare jeg høre Den Norske Bokklubben at jeg avstår fra å svare.
![]() |
#10 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenÅåå, godt å høre at det ikke bare var meg... Begynte nesten å bli litt paranoid og mistenkte bokklubben for å tulle med meg med vilje.
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bokklubben igjenJeg ble også overrasket! Jeg har, bank i bordet, aldri hatt noe tull med de.
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Bokklubben igjenJeg får alle mail som tilhører ei ann dame med litt lik email som meg. Hun får ikkeno, og hadde vel risikert inkasso om ikke jeg hadde videresendt purringer. For å rette opp epostrotet greier de av en eller annen grunn ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenDet er ikke bare å dra innom nei. Den eneste måten du kan får byttet den varen du fikk feil, i den du vil ha, er hvis de tilfeldigvis har den i butikken som ligger i lokalet deres. Men det er langt fra sikkert, da hadde jeg i hvert fall ringt og spurt først. I den butikken er det bare ganske få varer, og mest bøker (men ikke store utvalget i det heller). Alle varene ligger på lager et helt annet sted. Lokalet i Nydalen har ikke lengre noe lager. Men du kan levere fleecedressen i resepsjonen og be dem bestille riktig vare til deg, hvis du fortsatt vil ha den.
![]() |
#16 |
I mål
|
Ok, det var nyttig info. Men jeg kan iallfall levere fleecedressen så jeg slipper styre med retur? Og så sender de meg rett dress? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenJeg har aldri hatt noen problemer med noen av bokklubben jeg har vært medlem av, eller i dem jeg er medlem av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Det samme tenker jeg.
![]() |
#20 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Bokklubben igjenIngen som skal nevne hvor enkelt det er å ringe de?
![]() |
|
|