|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Noen som har oppskrift på pannekaker uten melk?Ja, overskriften sier vel det meste. Storebror har tinget på pannekaker som mat til bursdagen sin
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har oppskrift på pannekaker uten melk?Bruk ris eller havremelk istedenfor vanlig kumelk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Noen som har oppskrift på pannekaker uten melk?Havremelk er veldig fint å bruke i pannekaker. Kjøp den med 1,5 % fett.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Noen som har oppskrift på pannekaker uten melk?Denne oppskriften er hentet fra 'Voksentoppens Allergikokebok': |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har oppskrift på pannekaker uten melk?Jeg lager pannekaker på havremelk og egg-erstattning. Jeg lager små "lapper". De er veldig populære
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Noen som har oppskrift på pannekaker uten melk?
De er letter å få til å henge sammen når man steker de små ja. Det gjør jeg også.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har oppskrift på pannekaker uten melk?Jeg lager dem som vanlig jeg - men med soyamelk. Funker fint det. |
![]() |
![]() |
|
|