|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Han får i hvert fall en skjorte til å bruke sammen med mansjettknappene han fikk til jul i fjor. Men han må jo få noe mer også, så jeg må nok følge med på tråden her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Har kjøpt jeans og en tøff skjorte + en duftpakke fra Ballesarrini eller hva den nå heter.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Det kommer helt an på hvor mye penger jeg sitter igjen med når alle regninger og andre julegaver er betalt. Kan muligens prøve å være litt kreativ og gi ham noe som ikke koster noe særlig. Drømmen hadde vært å gi ham en ferietur sammen med meg til en eller annen storby.
![]() |
#7 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Han ønsker seg jakke, så da blir det nok det |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Gubben her ønsker seg slipemaskin
![]() |
#9 |
Borte
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Jeg tenkte litt på regntøy, men så luftet jeg det for Vesla og da løp hun rett til faren sin og sa "Pappa, pappa! Hva ønsker du deg til jul? Ønsker du deg regntøy?". Jeg strever hvert år for å finne noe som kan overraske mannen siden han alltid gjetter hva jeg har kjøpt. Jeg burde vel ha visst bedre enn å spørre fireåringen til råds.
![]() |
#10 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Vi kjøper ikke julegaver til hverandre. Bruker heller penger på noe til huset eller en tur eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
blid
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Jeg var på handletur i går kveld og kom hjem med en brun Bergans fleecejakke, skihansker og ei skjorte til mannen
![]() |
#12 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Vi kjøper videokamera sammen som julegave til hverandre.
![]() |
#14 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Vi kjøper heller ikke julegver til hverandre.
![]() |
#16 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Jeg aner virkelig ikke. Dette er et problem hvert år, siden han aldri ønsker seg noe spesielt. Men han har pratet om en fleece fra North face, så kanskje det hadde vært noe. Men følger med på gode tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Vi vurderer å kjøpe skiutstyr til hverandre. Nå som vi har unger tenkte vi å begynne å gå litt mer på bortoverski, ikke bare nedoverski og brett og sånt. Men det er litt kjedelig å vite hva vi får, og siden vi er litt julenisser begge to så blir det nok til at det blir en liten pakke i tillegg. Jeg vet ikke helt hva ennå. Vi har forresten lagd julekalender til hverandre også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Back to the roots! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Langweekend til Krakow.
![]() |
#20 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Synes det er vanskelig, men har funnet på noe hittil da. Ikke så lett å slå seg løs når jeg ikke har lønn for tiden...
![]() |
![]() |
|
|