Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Otto Jr.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-08, 22:10   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Otto Jr.

Jeg snublet over Torsdagsklubben nå nettopp, og fikk den blandede glede å få med meg innslaget med "Otto Jr.". En rappkjefta trettenåring, som står på gata og røyker, spør folk om de kan kjøpe alkohol til han, ber med seg jenter på hotellrom for å ha trekant, og en hel del annet tøv, mens alt filmes av skjult kamera.
Mye mulig jeg er uhyre kjedelig og humørløs (igjen....), men jeg sliter virkelig med å se humoren i det her. På meg blir det bare smakløst å få en unge til å komme med slike uttalelser til fremmede mennesker, for at voksne folk skal sitte og glede seg over det.

Er dette et fast innslag? Er han i så fall like "frigjort" hver gang? Hva slags foreldre er det som lar ungen sin delta på denne typen stunt? Og er jeg helt fjern som ikke storflirer av det her?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 22:12   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Otto Jr.

Det er fast innslag ja.

Og heilt ærlig. Den siste kommentaren guttungen kom med hadde endt med ein ørefik frå mi side. *hissigpropp*

Gammel 16-10-08, 22:13   #3
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Det er fast innslag ja.

Og heilt ærlig. Den siste kommentaren guttungen kom med hadde endt med ein ørefik frå mi side. *hissigpropp*

Syns det hele er mer tragisk enn morsomt jeg da. ldis:

Gammel 16-10-08, 22:14   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett det tidligere og det er ikke morsomt. Bare teit.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 22:18   #5
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Fast innslag ja, se den første der han intervjuet Snoop ...

(Kilde: youtube.com)

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 22:20   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Smaklaust.

Gammel 16-10-08, 22:25   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pleier å se humoren i det meste, men akkurat dette syns jeg blir for teit.

Har en 12 åring selv, og aldri i verden om han hadde fått lov til å være med på noe sånt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 22:25   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Fast innslag ja, se den første der han intervjuet Snoop ...

Oh my god!
Det skulle ikke mye fantasi til, for å skjønne hvor dette bar, men det her ble vel litt... vel.... i overkant, vil jeg si.

06, 07, og 12.
Gammel 16-10-08, 22:26   #9
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har heldigvis ikke sett det,men det høres ille ut.
Har ikke sansen for O.J himself heller.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 22:26   #10
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Har ikke sansen for O.J himself heller.

Ikke jeg heller

06, 07, og 12.
Gammel 16-10-08, 22:44   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke det morsomste i torsdagsklubben, nei... Men monologen til Jespersen pleier å være bra. I dag også. Selv om det vel ikke er helt PK å innrømme det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 22:51   #12
Left
Passiv

Standard

Jeg vet ikke om jeg synes monologen til Jespersen var så god i dag. Jeg hadde litt ekkel smak i munnen da han var ferdig.
Vanligvis har jeg veldig sansen for han, men nei - ikke i dag.

Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 22:53   #13
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Han skal ha for at han tør.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 22:56   #14
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min første reaksjon når eg såg denne Jr, var at OJ er i ferd med å verte smådesperat i sin streben etter å sjokkere! Nesten litt stusseleg...

Gammel 16-10-08, 23:02   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, må innrømme at jeg ble litt provosert av Ali Fahras innlegg selv. Synes han fortjente den.
Når det gjelder det han sa om innvandrere generelt? Tja, han er vel like ille når han beskriver trøndere, bergensere o.l? Slik er satire..
Den eneste gangen jeg har hatt en vond smak i munnen etter O.J`s monolog, er Bondeviksaken. Der gikk han litt over streken, synes nå jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 23:08   #16
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syntes det ikke var noe morsomt å se en guttungen bli instruert til å banne til andre.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 23:14   #17
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes ikke trettenåringen er morsom, men jeg klarer heller ikke å bli sjokkert av dette.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 23:14   #18
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes rine har et poeng. Ali Farah har stilt seg lagelig til for hugg med denne kritikken sin, og da får han tåle det også. Man må kunne ta til motmæle uten å bli kalt rasist. Nå er riktignok OJ litt over toppen noen ganger, men han (eller forfatterne hans) er flink til å sette ting på spissen.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 23:25   #19
Frantzen
Passiv

Standard

Otto Jespersen er bare dum spør du meg, lenge siden jeg lot meg sjokkere over han - eller syns han hadde snev av humor - og innslagene med trettenåringen fins ikke det minste morsomme. Kun smakløst. :larmegsjokkere:

Torsdagsklubben kunne kanskje vært bittelitt morsomt hvis proglamlederen hadde klart å ha et snev av variasjon i måten hun stilte spørsmålene sine på - og muligens løftet seg bittelitt ut fra manus.

Nei, da er det bedre å tilbringe torsdagskvelden med å se en umoralsk nedlastet men humørspredende Mamma Mia

Sist redigert av Frantzen : 16-10-08 kl 23:44.
  Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 23:55   #20
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Det jeg lurer på er hvordan guttungen oppfører seg blant venner når han får positiv respons fra voksne på det han gjør. Slike innslag er vel med på å gjøre frekkheter kult og lovlig vil jeg tro?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.