|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fin og praktisk fruktkurv?Jeg trenger en fin og praktisk fruktkurv/fruktbeholder til den snart nye kjøkkenbenken (i mørkt tre). Gjerne i børstet stål, men åpen for det meste bare det ser fint ut og er praktisk. Så skal en jo ikke oppbevare epler med den andre frukten, hvordan kan en gjøre det egentlig best mulig siden alt skal stå fremme på benken? Vil jo helst ha noe som tar minst mulig av benkplassen også. Må jeg ha to fruktkurver? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
fri
|
![]() Sv: Fin og praktisk fruktkurv?Vi har dette fruktfatet fra Iittala: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
tankefull
|
![]() Sv: Fin og praktisk fruktkurv?
Jeg vet ikke hvordan det er med annen frukt, men bananene blir fortere modne evt overmodne når de ligger ved siden av epler. Det er et mye brukt triks i butikker der bananene erhelt grønne når de kommer. Da legger de noen epler sammen med de, så blir de så fine og gule atte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Epler, pærer, melon og tomater m.fl. utskiller etylengass, som tar knekken på spesielt bananer og agurker (hurtigmodning). Gulrøtter, dill og salat er heller ikke glad i etylen.
![]() |
#7 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#11 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin og praktisk fruktkurv?Vi har en som henger i taket, tre kurver i forskjellige størrelser.
![]() |
#12 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Fin og praktisk fruktkurv?Vi har en Alessi look alike ala denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Etylbarbital
![]() Sv: Fin og praktisk fruktkurv?Vi bruker glassvaser og lavere glassfat inkl. Alessivasen når den ikke bugner av tulipaner.
![]() |
#14 |
Står på egne ben
![]() Sv: Fin og praktisk fruktkurv?Jeg endte med å kjøpe en på Jernia. Er veldig fornøyd med den. De har også et par andre typer der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Fin og praktisk fruktkurv?Den var enkel og fin, Elisabeth! Kanskje jeg stjeler det tipset; har et par i stål fra før, men det er noen virkelig enkle, kjedelige noen ...
![]() |
|
|