|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glad
|
![]() Doktor ProktorHvem passer disse bøkene for? Har vært på Mammutsalg og sjanset på at den passer til en gutt som fyller 9 år i dag? Det er altså snakk om Doktor Proktors Prompepulver.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Doktor ProktorEmma, 10, har akkurat lest den. Hun digget boken og leste den ut på rekordfart. Så jeg vil vel si, ja, den passer nok.
![]() |
#3 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Doktor ProktorDen passer absolutt til en gutt på 9 år.
![]() |
#4 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Doktor ProktorVi fikk den til jul og i dag leste jeg første kapittel for åtteåringen og femåringen. Jeg vil mene at den er midt i blinken for åtteåringen og litt over hodet på femåringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Doktor ProktorHar lest den i min 2. klasse, og den var meget populær. Nå leser vi Tidsbadekaret, og den fenger like bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Doktor ProktorMin ni-åring digget også boka, han har til og med lest den to ganger. Nå holder han også på med Tidsbadekaret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Doktor ProktorAndreklassingen elsket dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Doktor ProktorMin 8 åring har hørt masse på lydboka og liker den godt.
![]() |
#10 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Doktor ProktorDen passer godt for min ni åring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Doktor Proktor7-åringen min har lest både den og Tidsbadekaret. Hun likte begge veldig godt.
![]() |
#12 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Doktor ProktorVi har lest den høyt for snart 5- og 7-åringen. Funket fint det også, de syntes den var morsom. Minstemann gikk helt klart glipp av en hel del, men den kan oppleves på ulike nivåer. Morsomt for den voksne leseren også! Fin-fint til en 9-åring.
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Doktor ProktorJeg begynte å lese den for sjuåringen, men den fenget verken mor eller datter. Jeg ble skikkelig skuffet, hadde store forventinger til boka og forfatteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Doktor ProktorJeg leser den for 1.klassingen min nå. Hun synes den er kjempemorsom.
![]() |
|
|