Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Julekalender engelsk?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-09, 06:58   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Julekalender engelsk?

Sitat:

Fra Mr. Pell Gordon
Mobile Number: +447024042891
Tlf: +447024069968

Jeg er Mr. Pell Gordon Fra Harlsden, North West London, her i England. Jeg jobber for Natwest Bank Corporation London. Jeg skriver du fra mitt kontor som vil være av en enorm fordel for begge. I min avdeling, blir assisterende manager Greater London regionkontor, jeg oppdaget en forlatt sum på $ 12.5 millioner USA dollar (Tolv millioner fem hundre tusen Usa dollar) på en konto som tilhører en av våre utenlandske kunder Late Mr.Thompson Morrison amerikansk statsborger som dessverre mistet livet i flyulykke i Alaska Airlines Flight 261 som krasjet på 31 januar 2000, inkludert hans kone og eneste datter.
Valg av kontakter du er aroused fra geografiske natur hvor du bor, særlig på grunn av sensivity av transaksjonen og konfidensialitet her. Nå vår bank har ventet på noen av de pårørende til å komme opp for kravet, men ingen har gjort det. Jeg personlig har vært mislykket i finne slektninger i 2 år nå, jeg søker ditt samtykke til å presentere deg som den neste av slekt / Will Betalingsmottakers til den døde, slik at utbyttet av denne kontoen verdsatt til 12,5 millioner dollar kan bli utbetalt til deg.

Dette vil være disbursed eller delt i disse prosenter, 60% til meg og 40% til deg. Jeg har sikret alle nødvendige juridiske dokumenter som kan brukes til å sikkerhetskopiere dette kravet vi gjør. Alt jeg trenger er å FILLIN navnene til dokumenter og legalise den i rettssalen her for å bevise deg som legitim betalingsmottakeren. Alt jeg trenger nå er din ærlige samarbeids Fortrolighet og tillit til at vi ser denne transaksjonen gjennom. Jeg garanterer at dette vil bli behandlet under en lovlig ordning som vil beskytte deg mot eventuelle brudd på loven. Vennligst gi meg følgende, som vi har 7 dager for å kjøre den gjennom. Dette er veldig veldig URGENT VENNLIGST.

1. Fullt navn.
2. Ditt Direct mobilnummer.
3. Ditt Kontaktadresse.
Etter å ha gått gjennom en metodisk søk, bestemte jeg meg for å kontakte deg håper at du vil finne dette forslaget interessant. Vær på bekreftelsessiden av denne meldingen og viser din interesse vil gi deg mer informasjon. Forsøke å gi meg beskjed om avgjørelsen i stedet holde meg venter.

Hilsen,
Mr. Pell Gordon
Mobile Number: +447024042891
Tlf: +447024069968

Eg skal bli rik

Gammel 16-02-09, 07:01   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender engelsk ?

Gratulerer. Du får hilse julenissen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 07:20   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Søren, hvorfor er aldri jeg så heldig?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 08:02   #4
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Åhhh, gratulerer!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 08:16   #5
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ofte synes litt synd på folk som blir svindlet jeg, det er tross alt ikke så greit å være dum.

Men om noen blir svindlet ut fra denne, så gjør jeg ikke det altså, selv om man er godtroende nok til å tro på det, så er det jo et forsøk på å få tak i penger som man ikke har krav på.

Gammel 16-02-09, 08:21   #6
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

!

Du skulle jo holde dette fortrolig!
Du må ikke sitte her og legge ut tråder. Svar mannen.Dette er veldig veldig URGENT VENNLIGST!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 08:31   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg håper og trur at ingen går på denne. For den blei for dum.
Men eg fekk meg i alle fall ein god latter og ein god start på dagen

Gammel 16-02-09, 08:39   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men om noen blir svindlet ut fra denne, så gjør jeg ikke det altså, selv om man er godtroende nok til å tro på det, så er det jo et forsøk på å få tak i penger som man ikke har krav på.

Helt enig. Det er i utgangspunktet ingen forbrytelse å være dum og/eller lettlurt, og jeg bruker også ha i alle fall et snev av sympati med slike, men hvis man går på denne, er det er straff som fortjent å bli svindlet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 09:53   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender engelsk?

Hvordan noen falle for sånne ting?

Gammel 16-02-09, 10:09   #10
Skvetten
Passiv

Standard

Min far hadde gått på en sånn enn.

Herregud for noe vas.

Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 10:10   #11
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Flyulykka er faktisk reel. Mannen måtte sjekke

Gammel 16-02-09, 10:11   #12
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Du er jammen heldig, Urt!

Det kan da umulig være en eneste sjel som går på noe sånt?

Gammel 16-02-09, 10:13   #13
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Flyulykka er faktisk reel. Mannen måtte sjekke

Bare pass på han, kanskje han får lyst på lettjente penger.

Gammel 16-02-09, 10:18   #14
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Eg blei nesten bekymra her. Enn å google noko slikt då.

Gammel 16-02-09, 10:23   #15
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Gammel 16-02-09, 10:29   #16
Skvetten
Passiv

Standard

Kanskje han så for seg en fin gave til Urten for alle pengene.

Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 10:32   #17
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Det hadde jo vert kjekt med dei pengane då. Då hadde det blitt husbygging då. *drømmer*

Gammel 16-02-09, 11:57   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh - heldige du!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.