|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Spinoff: Hva slags gulv i stue, gang og kjøkken?Jeg spinner fra min egen tråd med flere spørsmål..
![]() |
#3 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva slags gulv i stue, gang og kjøkken?Her har de masse forskjellige gulv du kan se på:
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva slags gulv i stue, gang og kjøkken?Vi har kork og det fungerer optimalt i 1.etg vår. Varm og god. Stille å gå på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva slags gulv i stue, gang og kjøkken?Jeg er veldig glad i eikeparkett, enten lakket eller oljet. Oljet er kanskje aller finest, men jeg vet ikke om det er like slitesterkt. Eikeparkett er klassisk og passer til det meste
![]() |
#8 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hva slags gulv i stue, gang og kjøkken?Bambus! Meget slitesterkt, miljøvennlig, pent og billig!
![]() |
#9 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Spinoff: Hva slags gulv i stue, gang og kjøkken?Jeg er veldig fornøyd med merbauparketten vår.
![]() |
|
|