Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

18 minutter i kø i mobiltelefonen, og vil ha selskap

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-09, 13:19   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

18 minutter i kø i mobiltelefonen, og vil ha selskap

Nå har jeg sittet i 18 minutter i kø på legesenteret, og enda ringer det. :varm i øret:

Herlighet hvor mye (syke) folk det er her i Bergen da.

Gammel 23-02-09, 13:21   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 18 minutter i kø i mobiltelefonen

Javisst, jeg har lagt den på høyttaler før jeg stekte hjernen min. Og nå sitter jeg her og skravler istedet, for jeg har ikke tålmodighet til å bare vente. Så nå er jeg redd jeg glemmer hva jeg skal si og legger på i forfjamselsen når de (endelig) tar telefonen.

Gammel 23-02-09, 13:23   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 18 minutter i kø i mobiltelefonen, og vil ha selskap

Eg brukte berre 2 minutter på å komme gjennom til Nav i dag faktisk.

Gammel 23-02-09, 13:23   #4
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: 18 minutter i kø i mobiltelefonen

Skrive lapp med stikkord på?

Jeg er fæl med å miste tråden i det jeg skal si, om jeg må vente lenge i telefonkø.

Håper ingen er alvorlig syke hos dere.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 13:23   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Mandag er generelt den travlaste dagen på legekontor.

Det smartaste når du havnar i sånn kø er å legge på og forsøke igjen om ein time eller to. Det er heilt merkelig, men det ser ut til at "alle" ringer samtidig. Det kan gjerne vere pause/rolig i lange periodar før det slår til med ein telefonstorm utan like i ein time eller to. Hadde det vore eit mønster kunne legekontoret kanskje bemanna etter korleis aktiviteten fordelte seg over dagen, men det er umulig!

Håpar du kjem gjennom snart

Gammel 23-02-09, 13:24   #6
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For mange år siden, da vi hadde bredbånd fra nextgentel, hadde de radio som ventemusikk. Ikke alltid like lett å skjønne at de tok den når det plutselig ble mer prating i pratinga.

Håper du snart kommer gjennom på telefonen, DM!

Gammel 23-02-09, 13:27   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Ja, jeg har skrevet en lapp med det viktigste. Det verste er å glemme hva jeg selv heter, kanskje jeg skal skrive det ned også. :har opplevd å presentere meg som den jeg skal spørre etter:

2 minutter Urt. :misunnelig:

Gammel 23-02-09, 13:27   #8
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Mitt legekontor tar ikkje telefonen mellom halv 12 og halv 2.

Gammel 23-02-09, 13:28   #9
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Eg vart ganske overraska eg og, over at det tok så kort tid i dag hjå Nav. Men noko svar fekk eg ikkje då Har jo berre venta i 4 månader på stønaden så me kan sikkert vente nokre månader til.

Gammel 23-02-09, 13:29   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Der!

Gammel 23-02-09, 13:31   #11
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja, jeg har skrevet en lapp med det viktigste. Det verste er å glemme hva jeg selv heter, kanskje jeg skal skrive det ned også. :har opplevd å presentere meg som den jeg skal spørre etter:

Det må jeg alltid skrive på en lapp når jeg skal ringe noen steder.
Ja, også fødselsnummer.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 13:31   #12
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

jeg sitter alltid minimum 20 min i tlf for å komme gjennom til legen. håper du kommer gjennom snart.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.