|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() 18 minutter i kø i mobiltelefonen, og vil ha selskapNå har jeg sittet i 18 minutter i kø på legesenteret, og enda ringer det. :varm i øret:
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: 18 minutter i kø i mobiltelefonenJavisst, jeg har lagt den på høyttaler før jeg stekte hjernen min. Og nå sitter jeg her og skravler istedet, for jeg har ikke tålmodighet til å bare vente. Så nå er jeg redd jeg glemmer hva jeg skal si og legger på i forfjamselsen når de (endelig) tar telefonen.
![]() |
#5 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 18 minutter i kø i mobiltelefonen, og vil ha selskapMandag er generelt den travlaste dagen på legekontor.
![]() |
#6 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: 18 minutter i kø i mobiltelefonen, og vil ha selskapFor mange år siden, da vi hadde bredbånd fra nextgentel, hadde de radio som ventemusikk. Ikke alltid like lett å skjønne at de tok den når det plutselig ble mer prating i pratinga.
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: 18 minutter i kø i mobiltelefonen, og vil ha selskapJa, jeg har skrevet en lapp med det viktigste. Det verste er å glemme hva jeg selv heter, kanskje jeg skal skrive det ned også. :har opplevd å presentere meg som den jeg skal spørre etter:
![]() |
#9 |
Unik
|
![]() Sv: 18 minutter i kø i mobiltelefonen, og vil ha selskapEg vart ganske overraska eg og, over at det tok så kort tid i dag hjå Nav. Men noko svar fekk eg ikkje då
![]() |
#11 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 18 minutter i kø i mobiltelefonen, og vil ha selskap
Det må jeg alltid skrive på en lapp når jeg skal ringe noen steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|