Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ferdig!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-06, 18:28   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Ferdig!

Alle julegavene er pakket inn, sett lappe på og sirlig sortert! Deilig! Klærna er i boks, maten i hus og huset pyntet.
Juletreet mangler men det kommer på plass den 22.
Skal bake sammen med en venninne hos henne i morgen kl.1500, og da er det igjen risboller og delfiakake som mannen baker siste uken før jul.
Åhh så herlig å være i rute og kunne skryte over meg selv.
Hvordan er staus hos dere da?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 18:29   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Ferdig!

Heldiggrisen. I dag har jeg erfart at å dra og handle med begge ungene er usedvanlig lite effektivt.

En gave kjøpt, 26 igjen.

Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 18:56   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så herlig å være ferdig.

Her er vi i rute og alle pakkene er pakket inn og satt merkelapper nå.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 18:59   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å så deilig!

Status her - mangler flere julegaver - har ikke pakket inn noen -
og huset finnes ikke julepyntet og er rotete som tusan...

Ja ja - enda 14 dager å gjøre det på...

Gammel 09-12-06, 19:06   #5
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Note to self: Skrive utfyllende julegaveliste i morgen kveld.
Note to self II: Handle ALLE julegavene i løpet av neste uke. :åpptimist:

..så kan jeg kanskje puste ut om en uke og føle jeg er noenlunde i rute..

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 19:28   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Så flink du har vært. Jeg henger nok langt etter. puh:

Gammel 09-12-06, 19:31   #7
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er full av imponasje!

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 20:08   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 21:06   #9
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er akkurat passe i rute Alle julegaver er innkjøpt - de fleste er innpakket - resten blir pakket inn i morgen kveld

Julevasken er unnagjort så det blir bare vanlig helgevask den 22. Det meste av julebaksten er også klar og julekortene ligger klare til å bli skrevet på. Juleantrekk til hele familien er også klart

Huset skal ikke pyntes før lillejulaften

Gammel 09-12-06, 23:06   #10
m|nken

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Kan ikke annet enn å signere.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 23:14   #11
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble ferdig med julegavene for flere uker siden.

Må vel sjekke klær og sånt snart. Tror vi har det som skal til. Men en liten sjekk før selveste julaften er nok lurt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 23:39   #12
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 23:43   #13
Umulius
Øverst Kommanderende

Umulius sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Umulius har et hav av muligheter foran seg
Standard

Oj, så flink du har vært.

Jeg har noen gaver igjen, men er godt i gang.

Klærne har jeg kjøpt til alle sammen.

Maten og selskapene er planlagt i hodet.

Det er en del som gjenstår av julevaska ( og noe av det hopper jeg over hvis jeg ser at det blir stress )

Gammel 09-12-06, 23:50   #14
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Noen som er flinke :imponert:

Jeg har handlet inn de fleste gavene, mangler en ekstragave bare.
En gave gjenstår å lage ferdig.
De fleste gavene er ikke pakket inn enda, men noen få er levert.

Krumkakene er i hus, men det er fordi mamma har bakt de for meg.
Kakemenndeigen og Tykklefsedeigen er enda ikke blitt laget, må vel kjøpe inn ny H-melk til sistnevnte....................
Delfiafett til risboller er kjøpt inn (mangler stort sett resten..), og det samme med pepperkakedeig som skal bakes ut i morgen med ungene.
Pepperkakehus skal også pyntes og limes sammen i morgen. (kjøpt hus)

Julepynten er lokalisert i underetasjen, men lenge til det blit pyntet.
(må rydde endel.......ehhh, ganske mye først)
Juletre er gutta i huset sin jobb å handle inn, og det er så deilig å slippe å tenke på det.
Stua skal få nye gardiner også, ikke julegardiner vel og merke da.
Så jeg er glad det er 2 uker igjen, men stresser ikek av den grunn.
Julaften kommer uansett.

Gammel 09-12-06, 23:58   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Alle julegavene er pakket inn, sett lappe på og sirlig sortert! Deilig! Klærna er i boks, maten i hus og huset pyntet.
Juletreet mangler men det kommer på plass den 22.
Skal bake sammen med en venninne hos henne i morgen kl.1500, og da er det igjen risboller og delfiakake som mannen baker siste uken før jul.
Åhh så herlig å være i rute og kunne skryte over meg selv.
Hvordan er staus hos dere da?

Sender deg adressen, nøkkelen ligger under matta! Huset er ditt.
Her er det mye som ikke er i boks, gaver, baking, julekort ... i det hele tatt det meste

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.