|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Apropos venner og uvenner: Hvilket inntrykk har du av meg?Det er jeg nysgjerrig på.
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: hvilket inntrykk har du av meg?Jeg har egentlig ikke noe inntrykk av deg. Du er nok som meg. Ikke så veldig synlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glad
|
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: hvilket inntrykk har du av meg?Puslete. Og effektiv. Ref det som står under nicket ditt og signaturen din.
![]() |
#6 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: hvilket inntrykk har du av meg?Du liker sjokolade, for mener å huske du skrev du ville være med på Freialand.
![]() |
#7 |
Leser
|
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: hvilket inntrykk har du av meg?Jeg har inntrykk av at du ønsker å være diskre. At du ikke ønsker å "vise deg frem" - kanskje fordi du ikke har avatar. Jeg handlet litt hos en med et lignende nick før, så jeg blander deg av og til med henne. (Hun var veldig glad i ullklær). Synes du virker som en real dame.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: hvilket inntrykk har du av meg?Jeg synes du er modig. |
![]() |
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: hvilket inntrykk har du av meg?Jeg tenker på "Er FP en venninneklubb"-tråden når jeg ser nicket ditt. Eller hva den nå het. Sist redigert av Skremmern : 26-02-09 kl 07:05. Årsak: "Jeg minner deg..." :knegg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: hvilket inntrykk har du av meg?
Jeg husker den.
![]() |
#11 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: hvilket inntrykk har du av meg?Jeg forbinder det egentlig ikke med noe spesielt. Kan ikke huske at jeg har diskutert så veldig mye med deg i grunn? Det er vel bare 10-12 stk. her inne jeg forbinder med enten positive eller negative ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
... med mjuke pigger...
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: hvilket inntrykk har du av meg?Føler meg sjæmpemodi,
![]() |
#13 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: hvilket inntrykk har du av meg?Jeg husker deg godt fra "et annet forum". Ikke noe negativt, mer at jeg gjenkjenner nicket og har "sett" deg i flere tråder
![]() |
#14 |
... med mjuke pigger...
Du har nok ikke sett meg andre steder, har bare ullmor som nick på FP.
![]() |
#16 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
Å
![]() |
#17 |
Vaklende
|
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: Hvilket inntrykk har du av meg?Jeg tenker først på venninnetråden, og det preget nok førsteinntrykket en liten sund. Så tenker jeg at du ikke er på så veldig ofte, men at du antakelig leser en del. Jeg synes ikke du har vært anonym, du er tydeligere enn det. Jeg liker ikke nicket ditt så godt, uten at jeg klarer å si helt hvorfor, men jeg har tenkt flere ganger at du har hatt gode innlegg som tyder på en varm og fornuftig person. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Trademark: Imperfection
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: Hvilket inntrykk har du av meg?Jeg forbinder deg med vogngale Ullmor fra NM men vet du ikke er henne
![]() |
#19 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: Hvilket inntrykk har du av meg?Jeg måtte kikke litt i den omtalte venninne-tråden. Er ganske sikker på at det var i den tråden jeg fikk min første røde prikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Apropos venner og uvenner: Hvilket inntrykk har du av meg?Jeg husker venninnetråden, tror jeg. Eller, det er mulig jeg blander den med en av de andre, så godt som klin like, trådene som kommer med jevne mellomrom. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|