Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Apropos venner og uvenner: Hvilket inntrykk har du av meg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 22:54   #1
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Apropos venner og uvenner: Hvilket inntrykk har du av meg?

Det er jeg nysgjerrig på.
Jeg har nok ikke gjort meg sælig bemerket, tror jeg, noe som nok kommer av at jeg leser mer enn jeg skriver her på FP.

Gammel 25-02-09, 22:55   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos venner og uvenner: hvilket inntrykk har du av meg?

Ullent.

Gammel 25-02-09, 22:58   #3
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ullent.

Gammel 25-02-09, 22:59   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har egentlig ikke noe inntrykk av deg. Du er nok som meg. Ikke så veldig synlig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 23:40   #5
Dali
Glad

Dali sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Puslete. Og effektiv. Ref det som står under nicket ditt og signaturen din.
Og ellers så husker jeg at jeg merket meg et innlegg fra deg tidligere i dag, men jeg husker ikke hva det handlet om.

Vi usynlige har det også bra!

Gammel 25-02-09, 23:41   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Du liker sjokolade, for mener å huske du skrev du ville være med på Freialand.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 00:44   #7
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har inntrykk av at du ønsker å være diskre. At du ikke ønsker å "vise deg frem" - kanskje fordi du ikke har avatar. Jeg handlet litt hos en med et lignende nick før, så jeg blander deg av og til med henne. (Hun var veldig glad i ullklær). Synes du virker som en real dame.

Gammel 26-02-09, 05:03   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg synes du er modig.
Jeg ville neppe turt å stille det samme spørsmålet.

Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 05:43   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker på "Er FP en venninneklubb"-tråden når jeg ser nicket ditt. Eller hva den nå het.

Sist redigert av Skremmern : 26-02-09 kl 07:05. Årsak: "Jeg minner deg..." :knegg:
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 06:29   #10
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg minner deg om "Er FP en venninneklubb"-tråden. Eller hva den nå het.

Jeg husker den. Men jeg synes ikke den sa så mye om trådstarter. Alle synes FP er slik når de begynner her - det er bare de at alle ikke starter tråder om det. Tror Smilefjes har rett i at du er modig, ullmor.

Gammel 26-02-09, 09:45   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forbinder det egentlig ikke med noe spesielt. Kan ikke huske at jeg har diskutert så veldig mye med deg i grunn? Det er vel bare 10-12 stk. her inne jeg forbinder med enten positive eller negative ting.

(Men jeg husker tråden som det ble referert til her, jeg visste bare ikke at det var du som hadde startet den. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 20:34   #12
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Føler meg sjæmpemodi, ! Kan vel ikke si det, men er ikke spesielt redd av meg heller. Kan ikke være en engstelig sjel når en er her.

Tenk at "venninne-tråden" ikke er glemt, er nesten ett år siden jeg startet den .

Effektiv er jeg korte øyeblikk om gangen, men det gir seg fort, er vel best det. Det er bedre å holde fast ved ting man får gjort enn alt man ikke får gjort. En positiv innstilling kommer man langt med, iallfall har jeg det best om jeg ser det positive i ting.

Jeg prøver ikke å være ullen og anonym, men hva skal man gjøre når hodet ikke fungerer slik det burde? En del av innleggene mine er skrevet i perioder jeg fungerer best, men likevel får jeg sjelden vist hva jeg er god for. Så det jeg viser her er bare en liten del av meg. Slik er det vel for de fleste, men i mitt tilfelle er det slik at det kjennes som hjernen har stengt av tilgangen til visse intellektuelle deler. Det kan føre til noen merkelige formuleringer og ullent innhold. Jeg er egentlig veldig smart, asså !

Takk for koselige tilbakemeldinger!

Er også glad i ull, altså!

Gammel 26-02-09, 20:47   #13
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg husker deg godt fra "et annet forum". Ikke noe negativt, mer at jeg gjenkjenner nicket og har "sett" deg i flere tråder

Gammel 26-02-09, 20:49   #14
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Jeg husker deg godt fra "et annet forum". Ikke noe negativt, mer at jeg gjenkjenner nicket og har "sett" deg i flere tråder

Du har nok ikke sett meg andre steder, har bare ullmor som nick på FP.

Gammel 26-02-09, 21:55   #15
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Du er bare snill og grei

Gammel 26-02-09, 22:04   #16
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Du har nok ikke sett meg andre steder, har bare ullmor som nick på FP.

Å

og jeg som var så skråsikker

Gammel 26-02-09, 22:37   #17
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos venner og uvenner: Hvilket inntrykk har du av meg?

Jeg tenker først på venninnetråden, og det preget nok førsteinntrykket en liten sund. Så tenker jeg at du ikke er på så veldig ofte, men at du antakelig leser en del. Jeg synes ikke du har vært anonym, du er tydeligere enn det. Jeg liker ikke nicket ditt så godt, uten at jeg klarer å si helt hvorfor, men jeg har tenkt flere ganger at du har hatt gode innlegg som tyder på en varm og fornuftig person.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 22:57   #18
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg forbinder deg med vogngale Ullmor fra NM men vet du ikke er henne HUn har et annet nick her har jeg oppdaget. :-)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 22:58   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte kikke litt i den omtalte venninne-tråden. Er ganske sikker på at det var i den tråden jeg fikk min første røde prikk.

Ah...mimre, mimre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 22:59   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker venninnetråden, tror jeg. Eller, det er mulig jeg blander den med en av de andre, så godt som klin like, trådene som kommer med jevne mellomrom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.