|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Hva legger du i å være kreativ? | |||
Det er å skape og like å drive med det man gjør, men ikke nødvendigvis ha ideen selv |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 23,66% |
Det er å skape ting ut i fra eget hode, og ha ideer som er originale |
70 | 75,27% |
Vet ikke |
1 | 1,08% |
Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hva legger du i å være kreativ?Jeg lurer veldig på hva folk mener med at de er kreative. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Jeg er helt på linje med deg. Å være kreativ er for meg å skape noe nytt ut fra egne ideer, ikke å følge oppskrifter og mønster. Man kan godt være flink til å sy, strikke, scrappe osv uten å være spesielt kreativ. Der har du meg, f.eks. :datapunkt:
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Det er å skape ting ut i fra eget hode, og ha ideer som er originale |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
Jeg har en mor som er helt fantastisk flink til alt som krever presisjon. Hun lager perfekte ting av garn, stoffer, maler osv. Men alt etter mønster, mer eller mindre. Jeg syntes hun er fingernem, men hun er ikke veldig kreativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Å være kreativ for meg er å finne løsninger. Det er jeg god på. Å male etc. står det dårligere til med. |
![]() |
![]() |
#10 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Finne på eller lage/utføre noe som ikke noen andre har tenkt på før. Altså at ideen må være relativt nyskapende.
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Men da er det ikke mange som er kreative. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
|
Det er jeg helt enig i. Det er veldig mange flinke mennesker i verden da, det er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Å få til mye ut av lite. Kreativitet er ikke å følge oppskrifter til punkt og prikke, men man kan gjerne stjele idéer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Jeg ser på meg selv som en kreativ person. Jeg er ikke glad i mønster, men bruker eget hode til å finne løsninger. I min verden kan hvem som helst følge en oppskrift, men å skape noe ut av materialer uten mønster trenger man kreativitet til. Jeg mener at det ikke er noe krav om at det må være noe ingen har laget før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Det er jo stor forskjell på å være en kreativ selger, en kreativ markedsfører og å være en kreativ designer. Sist redigert av Maz : 08-03-09 kl 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Det er å skape ting ut i fra eget hode, og ha ideer som er originale |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Begge deler, men en som fyller alternativ 2 er i mine øyne mer kreativ enn en som "bare" fyller alternativ 1. Det går vel an å være mer og mindre kreativ..? Eller?
![]() |
![]() |
#18 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Begge deler, ja.
![]() |
#19 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Jeg holder med din definisjon, Joika.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva legger du i å være kreativ?Jeg holder på joika sin definisjon. Men de fleste jeg kjenner som lager ting innen håndarbeid er også til en viss grad kreative.
![]() |
|
|