Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Iiiik ... Takke for maten-tale

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 12:16   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Iiiik ... Takke for maten-tale

Jadda, det har jeg fått spørsmål om jeg kan fikse.

Ble helt svimmel da jeg fikk spørsmålet, hvordan bør en takke for maten- tale være?
Dette er for en forsamling hvor jeg ikke kjenner mere enn kanskje 10 av borti 50 personer. Jeg blir glad for alle innspill

Gammel 05-03-09, 12:21   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Iiiik.. Takke for maten-tale

legg det opp etter det som står i magasinet av fredag og robinson. Det blir bra! har hørt to som har gjordt det da, og funket veldig. De anmeldte maten omtrent som du leser, og tilpasset det brudeparet og maten som var laget. Ble temmelig morsomt med en del humorinnslag s

Gammel 05-03-09, 15:30   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Iiiik ... Takke for maten-tale

"... og det må jeg si, at sjelden har jeg spist et så frugalt måltid.

Og hvis kaffen hadde vært like varm som vinen, isen like kald som sausen og fuglen like feit som vertinnen, så ville det ha vært helt perfekt.

Takk for maten!"

Gammel 05-03-09, 15:51   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

"... og det må jeg si, at sjelden har jeg spist et så frugalt måltid.

Og hvis kaffen hadde vært like varm som vinen, isen like kald som sausen og fuglen like feit som vertinnen, så ville det ha vært helt perfekt.

Takk for maten!"

Herlig

Gammel 05-03-09, 20:30   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Flere tips?

Gammel 06-03-09, 22:17   #6
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Jeg har holdt tale på rim. Det ble veldig godt mottatt, og man slipper unna med en mye kortere tale enn man ellers ville holdt.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:05   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Talen ble kort, men bra.

Gammel 08-03-09, 12:22   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Takk for maten, den var god. Om en time eller to, så ligger den i do".

Hvordan ble talen?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 14:25   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

"Takk for maten, den var god. Om en time eller to, så ligger den i do".

Hvordan ble talen?

Hihi..

Talen ble noe alla Mauser sin ide.
Planen var at den skulle bli lenger, men tidsskemaet var i ferd med å overskrides så det ble litt skål og latter + talen, så var det å haste videre til et show.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.