Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Black design

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-09, 23:15   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Black design

Noen her som har erfaring med de produktene ? Kvalitet i forhold til pris ?
Vi skal lage til en avd. med forskjellige småting i butikken vår (har møbelbutikk) og søkte litt på nett, fant da blandt annet black design og synes de hadde en del stilige ting, så vi har tatt kontakt med dem og venter nå på kataloger fra dem.

Har fått kontakt med flere andre også, så jeg har nå fått satt opp en del bestillinger, på duker, pynteputer, lys, servietter, vaser, lysestaker,glass, bamser (måtte bare) krus, serviser, pynteting, mm.

Skal i tilegg ha sengesett og håndklær. Noen som har forslag på hvem jeg kan kontakte ?
(Har tenkt å ta kontakt med Høye for sengesett og Recreo for håndklær) men skulle gjerne ha funnet noen flere.

Noen som kan hjelpe meg ? Vil gjerne ha andre forslag på andre ting også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.