|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Bolt - i 3DI går var Glitterbarnet og jeg på kino og så Bolt i 3D. Glitterbarnets dom var: "Bolt er den beste filmen jeg har sett på noensinne!"
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bolt - i 3DVi har bare sett den vanlige Bolt-versjonen, men jeg lot meg imponere. Duene var utrolig festlige, men spesielt ble jeg imponert over at jeg kunne se at karaktere snakket engelsk + detaljer som cellulitter på rumpen til mannen som hentet pakken i begynnelsen av filmen.
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bolt - i 3DVi så den også i går - men ikke 3D-versjonen. 6-åringen syntes den var litt småskummel til tider, men likte den veldig godt. All den tid jeg ikke sovnet (hvilket jeg har en lei tendens til å gjøre på barnefilm) må jeg også konkludere med at det var en ganske OK film
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Bolt - i 3DJeg og eldste så den for noen uker siden og syntes den var helt grei. Vesla pleier å bli hekta på hver animert film vi ser på kino, men av en eller annen grunn ble hun ikke så imponert av denne. Ikke jeg heller, men den var kjekk altså, vi koste oss jo. Grafikken var jo helt enorm da, DEN var jeg imponert over. Jeg tror det ødela litt for meg at vi så den på norsk. Jeg hater jo dubbing! Men eldste ville se den på norsk og jeg kan jo ikke nekte henne det.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bolt - i 3D
Glitterbarnet har ikke blitt så hekta på en film siden Cars tror jeg. Han er nå Bolt og ville egentlig gå i helhvitt i barnehagen i dag.
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Bolt - i 3DVi har også sett Bolt i 3D. Poden likte filmen, men tok av seg brillene etter en stund, og var like hæppi med å se filmen uten brillene.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Ja, det må man.
![]() |
#8 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Bolt - i 3DVi så Bolt her for et par uker siden, meg og Lille, etter anbefaling fra et vennepar. Den var veldig morsom, og karakterene var helt herlige. Lille satt og skrattlo innimellom.
![]() |
#9 |
Textrovert
|
Ah, det forklarer litt. Og ikke nevn prikkebilder.
![]() |
#10 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Bolt - i 3DGjett om jeg skal se denne da!
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Bolt - i 3DCoraline ser jo helt fantastisk ut.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
Det er jo trailere for barnefilmer da. Men de har syvårsgrense, akkurat som Bolt, og siden de både var i 3D og på engelsk ble det litt voldsomt for Glitterbarnet som ikke skjønte ett kvekk. Det var fryktelig skummelt når det kom lange knokete heksefingre ut av lerretet.
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Bolt - i 3DLurer på om jeg skal ta med eldste på Coraline. Hun er en liten tøffing som sjelden blir skremt av filmer, så den tror jeg hadde passet fint for oss.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bolt - i 3DJeg og eldstemann på 6 har sett vanlige Bolt og han digget det. Han ble lei seg når filmen var ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Bolt - i 3DDet ble for skummelt for min 6 åring. Vi gikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Bolt - i 3DTakk for omtale. Nå rykket Bolt opp fra neppe (som var konklusjonen min etter traileren) til sannsynligvis. Jeg får høre om junior er interessert i å gå på 3D-kino; i lys av hvor sterkt reklamen fra Disney (på DVD og i Donald, han ser for tiden ikke på reklamefjernsyn heldigivs) virker på ham, så gjetter jeg at han er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bolt - i 3DJeg var også på neppe etter traileren, og egentlig var det Glittermannen som skulle gå på kino med Glitterbarnet, men han ble syk. Den mangler det ekstra "laget" som Divine nevner, som appellerer mest til voksne, men jeg syns actionsekvensene, tegningene (spesielt!), karakterene og de faktisk gode norske stemmene veide opp for det.
![]() |
|
|