|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du oppskrift på en skikkelig god sjokoladekake med tilsvarende god glasur?Jeg får liksom ikke til skikkelig gode sjokoladekaker og trenger hjelp. Jeg vil lage en god kake til helgen, men trenger oppskrift på både kake og glasur. Kan noen hjelpe meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du oppskrift på en skikkelig god sjokoladekake med tilsvarende god glasur?Denne er veldig god, http://www.freiahjemmekonditori.no/f...1&PagecRef=579
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du oppskrift på en skikkelig god sjokoladekake med tilsvarende god glasur?Denne er en favoritt her for tiden. Ikke så mørk (barnevennlig) og med deilig smørkrem både inni og utenpå. Litt styr siden du må lage røren i egen bolle og stivpiske eggehviter og ha oppi røren men det er verdt litt ekstra oppvask. Nam.
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 12-03-09 kl 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har du oppskrift på en skikkelig god sjokoladekake med tilsvarende god glasur?
Åh herrefred på jord. Denne må jeg prøve! *dåne*
![]() |
#5 |
...
![]() Sv: Har du oppskrift på en skikkelig god sjokoladekake med tilsvarende god glasur?
Denne har jeg funnet på et annet forum og den er utrolig god. Lys sjokoladekake med lys krem. Bakes jevnlig her i huset og spise av både små og store.
![]() |
#6 |
Etylbarbital
![]() Sv: Har du oppskrift på en skikkelig god sjokoladekake med tilsvarende god glasur?Jeg fant ikke Isets sjokoladetopping?
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Har du oppskrift på en skikkelig god sjokoladekake med tilsvarende god glasur?Sjokoladekaker er ikke det jeg heller er best på, men denne oppskriften får jeg til hver gang og den er veldig god. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|