|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50Du er 40 år og med på dette. Hva tror du at du hadde valgt? 30 år eller 50 år? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50Hvis jeg skulle gjort noe så bevisstløst, ville jeg valgt en 50-åring. Jeg har allerede hatt én mann i førtiårskrise, det var nok, takk.
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50Kommer an på personene som var med. Hadde ikke valgt ut fra alder, men personlighet. Siden jeg er barnslig og liker yngre menn så kan det nok hende jeg hadde valgt en på 30, men jeg syns George Clooney er en smule deilig og han er nesten 50.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50Jeg liker eldre menn så jeg hadde nok falt for en 50 åring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50Den på 30 tenker jeg, ikke mange menn som er eldre enn meg som jeg synes er lekre gitt. |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50To på 25. :lest for mange sitrustråder: |
![]() |
![]() |
#12 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50Tror jeg går for Smilefjes sin løsning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50 |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50Gubben er den eneste mannen som er eldre enn meg som jeg har hatt et forhold til, så sannsynligheten er vel at jeg velger en som er 30.
![]() |
#17 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50
Samme her.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50
Jeg er jo nesten 40 år så 50 er liksom ikke avskrekkende. En på 25 ville jeg definitivt IKKE hatt. Da hadde jeg følt meg urgammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50Jeg må nesten si 50.
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50Hadde nok valgt en på rundt 50,selv om en på 30 hadde vært nærmere min alder.
![]() |
|
|