Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag drømmer jeg om

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-09, 11:09   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

I dag drømmer jeg om

1. at Lotto-Hamar skal ringe meg!

2. at jeg får 3 timer på kafè, mutt alene med en bok.

3. at jeg får kjøpt ei pille som gjør meg slank på en dag.

4. at Peder finner ut at å SOVE er en fin ting.

5. at Peppes (eller noen) kunne levert pizza og oreokake på døra mi.

Hva drømmer du om idag?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 11:10   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idag drømmer jeg om

At det skal være varmt i bassenget.

Gammel 31-01-09, 11:13   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg blir bra i halsen, og at gullbryllups-obligatorisk-middagsfest i kveld ikke blir så kjedelig som jeg frykter...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 11:26   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At ungene blir friske og at det er vår. :ser for seg utelek, sykling, og tekopp på benk:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 11:32   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

At feberen min snart blir borte, så jeg orker å gå opp trappa for å hente en BH.
:sitter med hengepupper under superundertøy:

At vesla skal bli frisk.

At mannen holder seg frisk så han får gått renn i morgen.

At noen kom hit for å vaske og rydde huset, som ikke ser så veldig pent ut for øyeblikket.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 11:52   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Vår

2. Sommer

3. Sammenhengende søvn

4. En uke uten at noenting skjer

5. Instant energy.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 11:55   #7
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

1. At ei vaskekone banker på døra og tar full shinings av hele huset
2. At samme vaskekone har med seg en malermester som pusser opp soverommet som står halvferdig. Han må også klare å velge farge på veggene, for det er jeg ikke i stand til.
3. At jeg vinner i lotto og joker.

Gammel 31-01-09, 11:57   #8
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

1. At svigermor slutter å mase på oss.
Og skulle det mot formodning skje skal jeg være så takknemlig at jeg ikke kommer med et eneste ønske til.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 12:12   #9
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1. At vi vinner hovedpremien i Lotto ikveld!

2. At jeg får godkjent en slags "søknad"/krav

3. At ånden skal komme over meg slik at vi får et rent og pent hjem

4. At vi finner på noe fint å gjøre sammen med Ekornungen idag. Blir kansje en tur til frognerparken?

5. At Ekornungen sovner 20.00 presis ikveld.

6. At Mamma, svigermor eller ei god venninne ringer og sier at de har flybillet og kommer til oss i morgen!

7. At vi vinner hovedpremien i Lotto ikveld!

Gammel 31-01-09, 12:20   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Det er kanskje litt teit av meg å svare på denne tråden i disse dager, for det blir så seriøst.
Men akkurat nå har jeg kun en stor drøm i livet, og det er å føde et friskt barn. Jeg har en liten frykt i meg etter det som skjedde selv om fornuften min roper til meg at vi skal klare dette.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 13:07   #11
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det er kanskje litt teit av meg å svare på denne tråden i disse dager, for det blir så seriøst.
Men akkurat nå har jeg kun en stor drøm i livet, og det er å føde et friskt barn. Jeg har en liten frykt i meg etter det som skjedde selv om fornuften min roper til meg at vi skal klare dette.

Ikke noe teit det

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 13:24   #12
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

1. at Lotto-Hamar skal ringe meg!

2. at jeg får 3 timer på kafè, mutt alene med en bok.

3. at jeg får kjøpt ei pille som gjør meg slank på en dag.

4. at Peder finner ut at å SOVE er en fin ting.

5. at Peppes (eller noen) kunne levert pizza og oreokake på døra mi.

Hiver meg på dine 5 (men bytter ut Peder med Lillebror) og legger til:

6. april
7. mai
8. juni
9. juli
10. august
11. september
12. sjukdomsfri heim

Gammel 31-01-09, 14:17   #13
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Penger på lotto ja, men jeg har ikke levert lottolapp.

Bassenget er varmt, og ikke så fullt.

Jobb som venter på meg i juni etter skole.

Kunne få flere barn

Fred i verden, og ingen barn som sulter og _hva har du_

Gammel 31-01-09, 15:17   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg mest av alt søvn i dag, egentlig. Ellers har jeg det ganske greit.

Gammel 31-01-09, 15:22   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åkæi, ønsker meg en jobb jeg kan trives i, tjene godt, og jobbe sånn passe.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 15:23   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

At hodepinen min skal gå bort av seg selv.

(ok da, en lottogevinst hadde jeg ikke sagt nei takk til, men jeg tipper ikke så da har jeg heller ikke så store håp om at de skal ringe fra Hamar)

Gammel 31-01-09, 15:26   #17
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Ordentelig mat.
Lottomillioner
Energi!

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 16:34   #18
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Å bli frisk
-slik at jeg kan trene
-Gå ned noen kg i vekt
-Komme meg ut i jobb

Og at alle der ute i verden kan få det like godt som jeg (Tross alt har jeg jo det bra)

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 17:03   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil bare opplyse at det er JEG som skal vinne i Lotto i kveld, hovedpremien, jeg sa det tross alt først.

Mjau:

Gammel 31-01-09, 18:20   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Sv: I dag drømmer jeg om

Burde Hamar ha ringt meg nå?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.