Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Oppringt av utenlandsk nummer. Hvem?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-09, 00:27   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppringt av utenlandsk nummer. Hvem?

Kan jeg finne ut hvem som har ringt meg fra dette nr?
+88213489020

Gammel 22-03-09, 00:34   #2
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Oppringt av utenlandsk nummer. Hvem?

For ikke så lenge siden fikk jeg en sms der det sto noe sånt som "Hvis du får et ubesvart anrop fra +88etellerannetnummer eller liknende numre, IKKE ring opp igjen. Det vil koste deg tusen kr minuttet." Og noe om at de ringte og håpet på at noen ringte tilbake og noe annet blablabla.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 00:37   #3
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Vi har fått klar beskjed på jobben om å ikkje ringe tilbake til nummer som startar med +88. Det er reinspikka svindel, vart det sagt. Eg har ikkje sjekka det opp noko meir då, men gjer som eg får beskjed om.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 00:39   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

For ikke så lenge siden fikk jeg en sms der det sto noe sånt som "Hvis du får et ubesvart anrop fra +88etellerannetnummer eller liknende numre, IKKE ring opp igjen. Det vil koste deg tusen kr minuttet." Og noe om at de ringte og håpet på at noen ringte tilbake og noe annet blablabla.

Ja, jeg hørte noe om dette for en stund siden jeg også. Da var det sikkert noe slikt.

Jeg har et par kompiser som er litt her og der i Asia nå, men regner med at om de ville ha tak i meg så ringer de mer enn en gang og legger på.

Gammel 22-03-09, 06:41   #5
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg slo opp nummeret nå på www.telefonterror.no, som er en veldig praktisk side når det gjelder sånne oppringninger. Det var ikke treff på akkurat det nummeret, men på +88213489018, som er et siffers forskjell. Tilhører noe som heter Telespazio.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.