|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppringt av utenlandsk nummer. Hvem?For ikke så lenge siden fikk jeg en sms der det sto noe sånt som "Hvis du får et ubesvart anrop fra +88etellerannetnummer eller liknende numre, IKKE ring opp igjen. Det vil koste deg tusen kr minuttet." Og noe om at de ringte og håpet på at noen ringte tilbake og noe annet blablabla.
![]() |
#3 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Oppringt av utenlandsk nummer. Hvem?Vi har fått klar beskjed på jobben om å ikkje ringe tilbake til nummer som startar med +88. Det er reinspikka svindel, vart det sagt. Eg har ikkje sjekka det opp noko meir då, men gjer som eg får beskjed om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Oppringt av utenlandsk nummer. Hvem?
Ja, jeg hørte noe om dette for en stund siden jeg også. Da var det sikkert noe slikt.
![]() |
#5 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppringt av utenlandsk nummer. Hvem?Jeg slo opp nummeret nå på www.telefonterror.no, som er en veldig praktisk side når det gjelder sånne oppringninger. Det var ikke treff på akkurat det nummeret, men på +88213489018, som er et siffers forskjell. Tilhører noe som heter Telespazio.
![]() |
|
|