|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: åpningstider i sentrum i bergen i dag?Jeg lurer på det samme ang. Jørpeland. :håper på flere strandbuer her inne:
![]() |
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: åpningstider i sentrum i bergen i dag?Jeg kan bidra med at alle kjøpesentrene i Bodø har normale åpningstider i dag. Går det ikke an å søke opp noen kjøpesenter i Bergen på nett? Det var det jeg gjorde.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: åpningstider i sentrum i bergen i dag?Jeg tror kanskje at det er vanlige åpningstider. Ikke lest om noen (store) steder som har kortere åpningstid i dag i hvert fall. Virker som de har gått litt bort fra å ha kort åpningstid onsdagen før skjærtorsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Åpningstider i sentrum i Bergen i dag?Jeg aner ikke. Men jeg vet at endel hagesentere har åpen gjennom hele påsken.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Åpningstider i sentrum i Bergen i dag?Nå befinner jeg meg i Vesterålen, men her er det lørdagsåpent i butikkene i dag. |
![]() |
![]() |
|
|