Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nå ble jeg jeg plutselig litt tissetrengt her gitt ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-06, 15:25   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Nå ble jeg jeg plutselig litt tissetrengt her gitt ...

Fikk nettopp denne mailen. Og jeg som skal ha bursdag på søndag.. "Fortelle om bildene sine..." Trøst meg litt nå da!!!!!!!!!

PRESSEMELDING

Kunstner Cecilie Grut Frisvold åpner utstilling 17 desember på Jegermesteren-restaurant.

Søndag 17 desember stiller Cecilie Grut Frisvold ut de 22 arbeidene sine innen acrylmaleri, på Jegermesteren restaurant i Skien. Ustillingen åpner klokken 14.00 og kunstneren er selv tilstede for å snakke om bildene sine, som er laget etter ulike teknikker og uttrykksmåter med motiver fra hverdagslige ting..
Cecilie Grut Frisvold er født i Arendal og bosatt i Skien.
Hun er representert på årets Telemarksutstilling.
Velkommen

Gammel 14-12-06, 15:27   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå ble jeg jeg pluttselig litt tissetrengt her gitt..

Så flott!

Ikke tenk på bursdagen til tulla! La heller alle i familien bli med på utstillingen, og så går dere hjem til kake og kaffe etterpå!

Gammel 14-12-06, 15:28   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå ble jeg jeg plutselig litt tissetrengt her gitt ...

WOW!
Kanskje man tar turen, ja.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 15:55   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Dette klarer du med glans.
Bildene dine er jo kjempefine.

Lykke til med utstilling, omtalen av bildene og forhåpentligvis salg.

Gammel 14-12-06, 15:58   #5
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer til å bli en strålende dag og du fikser alt sammen!

Er det en salgsutstilling? I så fall, lykke til med salget også.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 15:59   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lykke til, dette fikser du.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 16:01   #7
cilen

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det ordner seg sikkert, er bare så dårlig på oppmerksomhet.. Har allerede solgt 2 av bildene, så det ser jo positivt ut det her..

Gammel 14-12-06, 16:02   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Wow, så flott.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 16:02   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Dette fikser du fint. Det jo kjempespennende. Lykke til!

Gammel 14-12-06, 16:02   #10
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så spennende! Skal utstillingen vare lenge da? Søndag er jeg opptatt, men det hadde vært moro å få se.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 16:13   #11
cilen

cilen sin avatar

Standard

Vet ikke hvor lenge jeg kan stille ut jeg.. Får male nye etterhvert som noe forsvinner.. Håper de kan henge leeenge. De pynter jo opp i restauranten å..

Gammel 14-12-06, 16:32   #12
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Så spennende! Skal utstillingen vare lenge da? Søndag er jeg opptatt, men det hadde vært moro å få se.

Signerer!
Det er ikke langt til Skien, og det hadde vært artig å se bildene på ordentlig.

Lykke til!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 16:36   #13
cilen

cilen sin avatar

Standard

De har NYDELIG mat der..

Gammel 14-12-06, 17:00   #14
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Masse lykke til.
Dette går nok strålende.

Gammel 14-12-06, 19:39   #15
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Oj, så spennende da! Gratulerer så mye, og lykke til! Skulle gjerne sett bildene dine, jeg.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 19:52   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så spennende - dette takler du med glans! Lykke til!

Gammel 14-12-06, 20:33   #17
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Lykke til, dette går så fint så!
Kjempespennende, da!

Gammel 14-12-06, 20:46   #18
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lykke til, det går nok bra skal du se.

Gammel 14-12-06, 20:58   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spennende!

Gammel 14-12-06, 21:02   #20
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er jo KJEMPEGØY! Det at du selger viser jo at du er flink!
Lykke til på utstillingen, det går så bra!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.