Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

*poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Sammenheng mellom ryddighet og kreativitet?
Jeg er kreativ og har det rotete rundt meg - men jeg har oversikt i rotet 58 31,52%
Jeg er kreativ og lever i et totalt kaos! 8 4,35%
Jeg er kreativ og har det ganske ryddig 37 20,11%
Jeg er kreativ og har det svært ryddig 12 6,52%
Jeg er ikke kreativ og har det rotete rundt meg - men jeg har oversikt i rotet 29 15,76%
Jeg er ikke kreativ og lever i et totalt kaos 8 4,35%
Jeg er ikke kreativ og har det ganske ryddig 22 11,96%
Jeg er ikke kreativ og har det svært ryddig 5 2,72%
Dustepoll/hopsideisi/annet (spesifiser gjerne) 5 2,72%
Deltakere: 184. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-09, 10:10   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?

Ja, er det noen link? Er kreative mennesker mindre ryddige enn de som ikke er kreative?

Poll følger:

Gammel 08-03-09, 10:24   #2
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?

Hihi, dette har jeg og venninnen min snakket om mange ganger. Når jeg skal male blir det rotete med engang. Jeg har ikke atelier eller noe hobbyrom så jeg bruker kjøkkenet når jeg maler. Maler ikke så små bilder heller.

Rydder bort etterpå, men det står gjerne noen maleting framme bestandig. *Drømmer om en stor dobbel garasje med atelier*

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 10:25   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, jeg er ikke så veldig kreativ, og har det dessverre temmelig rotete rundt meg. (Dog med en viss kaoskontroll. ) Jeg tenker ofte på kreativitet som evnen til å lage ting (håndarbeid f.eks.- der er jeg helt ubrukelig.) I jobbsammenheng er jeg nok mer kreativ og liker å komme opp med nye ting/prøve ut en god idè jeg nettopp fikk osv. Kanskje jeg kan konkludere med at jeg er delvis kreativ, men dessverre mer enn delvis rotete?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 10:28   #4
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

..Når jeg er kreativ på kjøkkenet (mat) jeg ha det ryddig. Hater å begynne på middagen eller baking hvis ikke kjøkkenet er strøkent.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 10:33   #5
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg savner nyanser på rot og rot. Jeg er altså ikke spesielt kreativ. Jeg har det ikke veldig rotete, men det er for mye rot til at jeg kan kalle det rimelig ryddig. Men, jeg er en person som i allefall ikke greier å være kreativ i det hele tatt hvis jeg har for mye rot og kaos rundt meg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 10:33   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er kreativ - men akkurat nå har jeg manglende kapasitet til å ferdigstille prosjektene mine. Dette medfører rot. I tillegg er jeg rotete av person. Har aldri hatt det ryddig, egentlig. Likevel har jeg svært god kontroll på rotet. Jeg finner allitd det jeg skal finne, selv om det ligger i en pose oppi en pose inne i et skap (nødryddig før besøk gir nemlig slike resultat)

Gammel 08-03-09, 10:42   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke det spor kreativ og er rotete, med oversikt stort sett.

Gammel 08-03-09, 10:44   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig kreativ (holder dog ikke så mye på med sånne ting for tiden, meg jeg er oppfinnsom og har god fantasi) og veldig rotete. Men jeg vet hvor jeg har ting, stort sett.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:04   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan være ganske kreativ, men har det bare virkelig godt når det er ryddig rundt meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:12   #10
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke kreativ selv om jeg kan både strikke og brodere. Jeg liker å ha det ryddig rundt meg, men med små barn er det ikke svært ryddig.

Gammel 08-03-09, 11:14   #11
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

..Når jeg er kreativ på kjøkkenet (mat) jeg ha det ryddig. Hater å begynne på middagen eller baking hvis ikke kjøkkenet er strøkent.

Signerer! Og det må i tillegg være ryddig når vi setter oss ned å spise. Får fnatt av mannen som "kaster" ting rundt seg mens han lager mat, og lar ting ligge til etter måltidet!

Ellers så anser jeg meg selv som ganske kreativ, men under ryddige forhold.
De få gangene det er rotete her hjemme, så er jeg bare lat, og langt ifra kreativ!

Gammel 08-03-09, 11:14   #12
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er temmelig kreativ og er et sted mellom veldig og ganske ryddig.

Gammel 08-03-09, 11:16   #13
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg er rotete, men er jeg kreativ? Jeg sier nei, men mange rundt meg påstår at jeg er kreativ. For meg er kreativ et ord som en beskriver andre med.

Sist redigert av Maz : 08-03-09 kl 11:25.
Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:26   #14
~froggie~
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2007
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er ikke kreativ en plass, hvertfall ikke på husmorhjørnet. Ryddig sånn passe hele veien.

~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:47   #15
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

JEg er ikke spesielt kreativ av meg, og jeg har det ganske rotete (men med kontroll på rotet )
Akkurat nå er det strøkent her da

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:51   #16
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er kreativ på en del områder, ja så kreativ at jeg til og med er kreativ når jeg rydder, så ja her er det alltid ryddig og alt er systematisert.
Uansett hva jeg holder på med så råder det orden rundt meg. Jeg koser meg med alt jeg holder på med men er avhengig av å ha det ryddig rundt meg for å greie og holde på. :systemfreak:

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:17   #17
Skvetten
Passiv

Standard

Man har da kreativt kaos med orden. Det finnes alltid et sytem, bare vanskelig å se noen ganger.

Selvsagt: all of the last on the poll.

Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:22   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg savnet et alternativ for en mellomting mellom 1 og 2. Jeg lever ikke i fullstendig kaos, men har heller ikke full oversikt over rotet.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:30   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

JEg er ikke spesielt kreativ av meg, og jeg har det ganske rotete (men med kontroll på rotet )
Akkurat nå er det strøkent her da

Sludder, du er ikke rotete.

Gammel 08-03-09, 12:39   #20
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ganske kreativ og ikke så veldig ryddig. MEN - jeg er faktisk mest kreativ når det er ryddig rundt meg.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.