|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Sammenheng mellom ryddighet og kreativitet? | |||
Jeg er kreativ og har det rotete rundt meg - men jeg har oversikt i rotet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
58 | 31,52% |
Jeg er kreativ og lever i et totalt kaos! |
8 | 4,35% |
Jeg er kreativ og har det ganske ryddig |
37 | 20,11% |
Jeg er kreativ og har det svært ryddig |
12 | 6,52% |
Jeg er ikke kreativ og har det rotete rundt meg - men jeg har oversikt i rotet |
29 | 15,76% |
Jeg er ikke kreativ og lever i et totalt kaos |
8 | 4,35% |
Jeg er ikke kreativ og har det ganske ryddig |
22 | 11,96% |
Jeg er ikke kreativ og har det svært ryddig |
5 | 2,72% |
Dustepoll/hopsideisi/annet (spesifiser gjerne) |
5 | 2,72% |
Deltakere: 184. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Hihi, dette har jeg og venninnen min snakket om mange ganger. Når jeg skal male blir det rotete med engang. Jeg har ikke atelier eller noe hobbyrom så jeg bruker kjøkkenet når jeg maler. Maler ikke så små bilder heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Hm, jeg er ikke så veldig kreativ, og har det dessverre temmelig rotete rundt meg. (Dog med en viss kaoskontroll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?..Når jeg er kreativ på kjøkkenet (mat) må jeg ha det ryddig. Hater å begynne på middagen eller baking hvis ikke kjøkkenet er strøkent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg savner nyanser på rot og rot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er kreativ - men akkurat nå har jeg manglende kapasitet til å ferdigstille prosjektene mine. Dette medfører rot. I tillegg er jeg rotete av person. Har aldri hatt det ryddig, egentlig. Likevel har jeg svært god kontroll på rotet. Jeg finner allitd det jeg skal finne, selv om det ligger i en pose oppi en pose inne i et skap (nødryddig før besøk gir nemlig slike resultat)
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er ikke det spor kreativ og er rotete, med oversikt stort sett.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Veldig kreativ (holder dog ikke så mye på med sånne ting for tiden, meg jeg er oppfinnsom og har god fantasi) og veldig rotete. Men jeg vet hvor jeg har ting, stort sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg kan være ganske kreativ, men har det bare virkelig godt når det er ryddig rundt meg.
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er ikke kreativ selv om jeg kan både strikke og brodere. Jeg liker å ha det ryddig rundt meg, men med små barn er det ikke svært ryddig.
![]() |
#11 |
TittelTøs
|
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?
Signerer! Og det må i tillegg være ryddig når vi setter oss ned å spise. Får fnatt av mannen som "kaster" ting rundt seg mens han lager mat, og lar ting ligge til etter måltidet!
![]() |
#12 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er temmelig kreativ og er et sted mellom veldig og ganske ryddig.
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er rotete, men er jeg kreativ? Jeg sier nei, men mange rundt meg påstår at jeg er kreativ. For meg er kreativ et ord som en beskriver andre med. Sist redigert av Maz : 08-03-09 kl 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er ikke kreativ en plass, hvertfall ikke på husmorhjørnet. Ryddig sånn passe hele veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?JEg er ikke spesielt kreativ av meg, og jeg har det ganske rotete (men med kontroll på rotet
![]() |
#16 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er kreativ på en del områder, ja så kreativ at jeg til og med er kreativ når jeg rydder, så ja her er det alltid ryddig og alt er systematisert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Man har da kreativt kaos med orden. Det finnes alltid et sytem, bare vanskelig å se noen ganger. |
![]() |
![]() |
#18 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg savnet et alternativ for en mellomting mellom 1 og 2. Jeg lever ikke i fullstendig kaos, men har heller ikke full oversikt over rotet.
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?
Sludder, du er ikke rotete.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: *poll* Link mellom ryddighet og kreativitet?Jeg er ganske kreativ og ikke så veldig ryddig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|