Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jon & Kate Plus 8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-09, 21:28   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jon & Kate Plus 8

Jeg har aldri sett det programmet før. Jon & Kate.
De har nok og henge fingrene i ser jeg, men behøver tonen alltid være så stressende, ukoselig og nedlatende? Jeg får helt noia kjenner jeg.
Vi har noen barn vi også, og det kan gå ei kule varmt innimellom, men vi voksne prøver virkelig bevare en god tone mot hverandre.

Noen som kjenner til dette programmet? Er de (hun!) bare fremstilt sånn for å få god tv, eller er det virkelig sånn?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:33   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jon & Kate Plus 8

Jeg så en episode i går, den eneste jeg har sett. Jeg reagerte også sterkt på hennes tone mot han, og oppfattet det som om hun kjeftet på han konstant for filleting. I tillegg syntes jeg hun var spydig mot ungene. En episode er selvsagt et altfor spinkelt grunnlag å gjøre seg opp en mening på, men førsteinntrykket av spesielt henne var ikke bra.

Gammel 06-04-09, 21:34   #3
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde jeg hatt 8 barn hadde jeg nok vært temmelig sur.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:35   #4
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har faktisk sett på noen episoder, og de har hendene fulle ja. I dag ble hun nok fremstilt som ganske så usympatisk, tidligere har jeg nok oppfattet henne som et småstresset petimeter med litt for mange baller i luften (eller barn i huset..). Hun står jammen på for barnas beste, men det har mange ganger sett ut som om hun kunne trengt litt flere hender visse tider på dagen ja.

Jeg tror nok hun fremstilles som litt mer bisk enn hun er, for å skape rekasjoner og meninger blant publikum.

8 barn, hvorav 6 treåringer på en gang? Tror jeg hadde hatt problemer med å holde meg rolig en time jeg..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:41   #5
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

... med litt for mange baller i luften (eller barn i huset..).

Gammel 06-04-09, 22:18   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kate er hurpe. Tror de har skilt seg nå, eller noe, det ryktes det iallfall.

Gammel 06-04-09, 22:37   #7
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Mine helter!

For å være ærlig så skjønner jeg ikke helt hvorfor alt oppstusset. Jeg har sett alle episodene, og for meg virker det som det er en greie mellom dem. Vennskapslig krangling liksom. Med 8 barn kan det jo selvsagt ta av i blant. Jeg har fem og er rimelig heit i topplokket til tider!

Gammel 06-04-09, 22:37   #8
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

:jeg også:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 22:45   #9
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mye en kan lage tv av, men gretten blir jeg selv uten unger jeg...??

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 22:48   #10
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Mye en kan lage tv av, men gretten blir jeg selv uten unger jeg...??

Jeg og. Men jeg håper virkelig ikke mannen og jeg har den tonen oss i mellom. Sånn hele tiden. Det er fælt å se på!

Gammel 08-04-09, 00:02   #11
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Hmmm - jeg er vel ikke kvalifisert til å svare - med bare ett barn...

Gammel 08-04-09, 00:22   #12
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Den diskusjonen har vi hatt mange ganger her i huset. Ikke om noen såpestjerner/realitystjerner, men om hvordan man snakker med hverandre. I husbondens familie er det vanlig å bruke "kjeftestemme" konstant, til og med når man snakker om koselige ting. Jeg er oppvokst med at man tilpasser stemmen til temaet, og reagerer innimellom på toneleiet til husbonden selv om han ikke mener det negativt.

Gammel 08-04-09, 09:27   #13
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett noen flere programmer om disse, og Kate har selv innrømmet flere ganger å være kontrollfrik. I samtaler mellom henne og Jon er de veldig åpenhjertige foran kamera, og han sier også at sånn er hun. Så inntrykket mitt er at de ER sånn som man ser dem på TV. Han mer laidback og avslappet, hun kontrollfrik og regelstyrt. Og så har de altså 8 barn, og lever i et kaos.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 11:05   #14
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg har sett noen flere programmer om disse, og Kate har selv innrømmet flere ganger å være kontrollfrik. I samtaler mellom henne og Jon er de veldig åpenhjertige foran kamera, og han sier også at sånn er hun. Så inntrykket mitt er at de ER sånn som man ser dem på TV. Han mer laidback og avslappet, hun kontrollfrik og regelstyrt. Og så har de altså 8 barn, og lever i et kaos.

Slik har jeg og oppfattet det. De har jo sekvenser i programmet der det bare er de to voksne som snakker.

Trist om de er skilt, hvertfall for ungene.

Gammel 09-04-09, 20:28   #15
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Samme her. Har sett flere episoder og hun fremstilles nok av og til som litt ekstra kjeftete. Hun er visstnok også kontrollfrik og er avhengig av systemer og orden. Tror nok det kan virke inn på hvordan hun fremstilles og oppfører seg. Men med 8 unger i hus så skjønner jeg at det kan gå en kule varmt der innimellom. Jeg har mer enn nok med mine 2.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 21:00   #16
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

At hun er kontrollfreak skjønner jeg veldig godt. Det må man være med så mange små. Selv med "bare" mine må alt planlegges og gjøres klart på forhånd ellers går en liten ting galt og så har man dominoeffekten.

Gammel 09-04-09, 21:34   #17
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Det er mulig man trenger systemem og orden . Men når man roper på mannen som en hund og snakker så respektløst som hun gjør . Har det vel mere med holdninger og respekt for hverandre og gjøre .

De er i gang med å filme sesong nr 5 i usa nå , så selv om de sliter er de ikke skilt i allefall .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 00:05   #18
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Hadde jeg hatt 8 barn hadde jeg nok vært temmelig sår...

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 16:10   #19
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke FEM. Og det er nok like greit.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:46   #20
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Hun kan nok virke noe brysk ja.. Men det virker som om han er veldig inneforstått med at hun bare er sånn når han forteller da.. Virker som om han godtar at han blir snakket til på den måten.

Jeg godt forstå at hun er kontrollfrik når hun skal passe på at alle får det de skal ha, får med seg det de trenger, at alle er med når de skal ut av huset osv.

Oh my!! Jeg hadde nok kapitulert for lengst..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.