Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

For første gang på nesten fire år

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 20:11   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

For første gang på nesten fire år

For første gang på nesten fire år, har jeg en kveld aldeles helt alene hjemme. Ungene er hos besteforeldrene, og overnatter der til i morgen, mens min kjære mann er på kosekveld med jobben, og skal sove hos en kollega.
Det skal bli så aldeles nydelig å være helt mutters alene i over et halvt døgn, og bare slappe av og kose meg.

Har funnet frem godis, og så fikk jeg en flaske rødvin av mamma (snille mamma), som jeg skal kose meg med. Dette blir utrolig deilig!

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 20:15   #2
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: For første gang på nesten fire år

Høres helt himmelsk ut!!!!! *drømmer meg bort*

Kos deg masse!!!

Gammel 17-04-09, 20:15   #3
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hørtes herlig ut!!!

Nyt tida - og godteriet og vinen

Gammel 17-04-09, 20:15   #4
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer! Og nyt!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 20:20   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn har jeg det i dag og. Deilig!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 20:23   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sånn har jeg det i dag og. Deilig!

Jeg håper virkelig ikke det går nesten fire år til neste gang. Det er mye bra rekreasjon i å ha litt alenetid i blant.

06, 07, og 12.
Gammel 17-04-09, 20:33   #7
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Åh, det høres helt himmelsk ut! Kos deg!

Gammel 17-04-09, 20:35   #8
Left
Passiv

Standard

Da var det på tide!! Kos deg stort, og nyt hvert et sekund. Og vinflasken må tømmes!

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 20:38   #9
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Og vinflasken må tømmes!

Your wish is my command

06, 07, og 12.
Gammel 17-04-09, 20:42   #10
Skvetten
Passiv

Standard

Kos deg med alenekveld, vin, snop og FP.

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 21:02   #11
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Herlighet så lenge, tenkte jeg. Har du virkelig ikke fått muligheten før etter nesten fire år? Men ved nærmere ettertanke kom jeg på at jeg ikke har vært alene på tre år, jeg heller. Blir vel nærmere fire før noe sånt skjer her i huset også

Kos deg!

Gammel 17-04-09, 21:09   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh ...... dette har jeg faktisk ikke opplevd siden jeg fikk barn. Å være hjemme alene en hel natt. Det hender at jeg tar med meg ungene slik at mannen får tid hjemme alene, men det motsatte har aldri skjedd (det er strengt talt ikke veldig lenge siden jeg sluttet å amme).

Jeg gleder meg veldig til det skal skje igjen. Det høres deilig ut. Nyt tiden!

Gammel 17-04-09, 21:13   #13
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Herlighet så lenge, tenkte jeg. Har du virkelig ikke fått muligheten før etter nesten fire år?

Nei, det har ikke passet sånn, så det ble veldig lenge. Min mor - som har ungene i kveld/natt, sier at det ikke blir lenge til neste gang, og det er jeg veldig takknemlig for.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Åh ...... dette har jeg faktisk ikke opplevd siden jeg fikk barn.

Da tror jeg snart det må være din tur også. Dette kan anbefales nemlig.

06, 07, og 12.
Gammel 17-04-09, 21:42   #14
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Åh ...... dette har jeg faktisk ikke opplevd siden jeg fikk barn. Å være hjemme alene en hel natt. Det hender at jeg tar med meg ungene slik at mannen får tid hjemme alene, men det motsatte har aldri skjedd.

Denne kan jeg bare signere i sin helhet og jeg kjenner at dette er noe som står høyt på ønskelisten ... når jeg er ferdig å amme minstemann om sånn ca. 100 års tid.

Kos deg og nyt kvelden og natten.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 21:51   #15
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kos deg, sånne kvelder er gull verd.

Gammel 17-04-09, 22:18   #16
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kos deg med en velfortjent alenekveld...!

Gammel 17-04-09, 22:21   #17
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Takk skal dere ha, alle sammen.
Jeg storkoser meg i mitt eget selskap. Dette var godt ja.

Det er visst forresten nesten fire år siden sist jeg drakk vin også, kjenner jeg. Var ikke mange dråpene jeg tålte før jeg begynte å kjenne det i toppen. Får jeg i meg hele flaska så er jeg god.

06, 07, og 12.
Gammel 17-04-09, 22:30   #18
Skvetten
Passiv

Standard

På fylla her inne er mye brukt, Marit K.

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:35   #19
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Marit K på fylla... Kanskje like greit at hele familien er sendt vekk for anledningen.

06, 07, og 12.
Gammel 17-04-09, 22:46   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har i hvert fall kjøpt oss hytte, så har jeg et sted å sende mann og barn når jeg vil være alene. Han har rett og slett ikke hatt så mange steder å ta dem med, så jeg skjønner at det har drøyd. Men snart .......

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.