Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du vet du har PMS når ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-09, 21:34   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Du vet du har PMS når ...

...du ramler over den ene sangen fra Dumbo (den når mamman vugger ham i snabelen etter å ha blitt slengt i fengselsvogn fordi hun beskyttet ham fra fæle unger som lekte med ørene hans) og ender om i krampegråt foran pcskjermen.

Må legge til at hver gang Malin har sett Dumbo, så har jeg sett meg nødt til å forlate rommet hver gang den scenen kommer. Jeg klarer nemlig ikke å se den uten å hulke. x2

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 21:35   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Du vet du har PMS når ...

Du er sikker på at du ikke er gravid altså?

Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 21:40   #3
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dumbo er en fæl film.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 21:42   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jah, nettopp. Den griner jeg av samme om jeg er gravid, ammer, PMS, mensen eller ingenting.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 21:43   #5
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Den melodien finnes på en av lekene på avdelingen jeg jobber på. Jeg får vondt i meg hver gang jeg hører den, og det blir noen ganger daglig. Den sangen er bare så forferdelig trist.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 21:44   #6
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Godt det ikke er bare meg.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 21:45   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hører på Egoism med Eva Dahlgren og hulkegriner jeg også. :hulke:

Gammel 23-04-09, 21:47   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Godt å se at jeg ikke er alene.

FOF: Jeg er IKKE gravid.

Gammel 23-04-09, 21:47   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg fant en versjon av Alison Krauss (litt køntriaktig) og den var faktisk enda verre. :hulk:

Gammel 23-04-09, 21:49   #10
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trenger ikke å ha pms for å gråte over Dumbo.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 21:52   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle de der Disneyfilmene har noen gråtescener.
I dag har alle sanger også noen gråtesetninger. Noen dager bare er gråtedager.

Gammel 23-04-09, 21:53   #12
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Den scenen i Dumbo er nesten like ille som To gode venner, den eneste filmen jeg aldri kommer til å klare å se om igjen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 22:06   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

To gode venner er grusom! Når hun gamle damen kjører Todd ut i skogen for å sette ham fri bryter jeg helt sammen.

Gammel 24-04-09, 09:43   #14
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Mange av Disney filmene har scener hvor jeg virkelig må skjerpe meg for å ikke gråte.
Jeg sliter ikke med PMS så det er sånn alltid.
De nevnte scenene er noen, men også når Mufasa dør i Løvenes Konge.

Gammel 24-04-09, 09:51   #15
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Selv mannen måtte tørke en tåre første gang han så Lion King.

Gammel 24-04-09, 09:53   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg griner stort sett av alle Disneyfilmer, sippeguri som jeg er.
Den aller, aller verste er Lillefot og vennene hans. Når mora er død og snakker til ham fra himmelen. Jeg gråt så jeg trodde jeg skulle krepere. Dumbo er også grusom, ja. Alt som har med barn å gjøre ...

Gammel 24-04-09, 10:27   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

De nevnte scenene er noen, men også når Mufasa dør i Løvenes Konge.

Det er så fryktelig trist!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.