|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonJeg har noe ufrivillig nok et ryddeprosjekt i kjøkkenskapene (fått ny vifte).
![]() |
#2 |
søt
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonDet gjelder forøvrig det hersens hjørneskapet under benken og, med karusell...
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonVi har et tilsvarende hjørneskap, og det er egentlig helt håpløst. Nå har jeg "medisinskap" øverst, fordelt i to bokser, hvor det er plaster og desinfeksjon i en boks, og pinex, hostesaft ol i den andre boksen. Lett å løfte ned den av boksene jeg trenger, og jeg får akkurat tak i kanten på boksen om jeg står på tærne. (Er for lat til å hente stol og klatre opp). I midten har jeg Toroavdelingen. (Sa jeg det høyt??
![]() |
#4 |
med tunga på styret
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonI hjørneskapet har vi snop, tallerkner (som ikke er i daglig bruk), kakefat, servietter og annet rusk&rask. Vi kaller det bare for "snopeskapet" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
søt
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonBor vi i samme leilighet? Hehe... jeg har nå et forsøk med å fjerne kjeler og lokk fra karusellen til den største skuffen i innredningen. Kanskje det kan funke?
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonVi har et hjørneskap under benken- uten karusell. Der er det et salig kaos. Fremst, altså i døråpningen, står det ymse kjøkkenapparaturer som brødrister, toaster, vannkokere etc. og lenger inne ... Vel - gudene vet. Plastbokser, rene syltetøyglass, en raclette (jeg trooor det er der den er), ørten termoser og noen kakeformer. Veldig lett å bare pælme ting inn der.
![]() |
#7 |
Ferdig!
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonI hjørneskapet nede har vi matbokser, andre plastbokser, kaffemaskin, skjærefjøler, termoser, ildfaste former, kakeformer og sikkert litt mer jeg ikke kommer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonHjørneskap er djevelens verk. |
![]() |
![]() |
#9 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjon
Denne MÅ jeg bare signere, for jeg tenkte akkurat det samme. Jeg byttet kjøkken da vi flyttet, og har ike hjørneskap oppe. Med vilje. Det nede har karusell, og der står grytene mine. De jeg bruker står forrerst, bak står alle de jeg ikke har brukt siden vi flyttet.
![]() |
#10 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonTing som ikke er i daglig bruk blir med jevne mellomrom flyttet ned i kjelleren. Dermed blir det ikke så kaotisk i skapene.
![]() |
#11 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonJo mindre i hjørneskapet, jo bedre oversikt. Slik ser mitt hjørneskap ut: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
søt
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonTakk for mange gode innspill her!
![]() |
#14 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjørneskap på kjøkkenet - til frustrasjonI hjørneskapet oppe har vi; Te, kaffe og vin
![]() |
|
|