|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: veiavgiften og klistremerkeneDe har ikke kommet her heller. Pleier ikke komme så tidlig tror jeg. Det er ikke noe stress heller. Er det ikke august eller noe som er fristen for å få de på bilen? |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: veiavgiften og klistremerkeneIkke fått. Har ikke sett noen biler med nytt klistremerke heller, så vidt jeg husker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Veiavgiften og klistremerkeneVi har heller ikke fått de.
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Veiavgiften og klistremerkeneHvis noen har fått nye merker allerede, kan det være på en nyregistrert eller omregistrert bil. Det var i alle fall sånn den gangen jeg jobbet på trafikkstasjonen/statens vegvesen, dog er det noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veiavgiften og klistremerkeneDe blir sendt ut i juni, og må klistres på skiltene til en dato i august.
![]() |
#12 |
snur
|
![]() Sv: Veiavgiften og klistremerkene
Det stemmer, om du omregistrerer bil som har stått uten skilt så får du med nye oblater når du viser frem kvittering på at årsavgift er betalt. Det samme med nyregistreringer
![]() |
|
|