Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg ditt kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-09, 10:10   #1
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Stort smil

Vis meg ditt kjøkken

Jeg trenger inspirasjon!!!!

Jeg kan like både det stramme og det romantiske. Kunne gjerne tenkt meg å sett hvilket kjøkken akkurat du liker

Enten fra nettsider eller fra ditt eget hjem

Gammel 08-05-09, 18:03   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt kjøkken :D

Vi har Nettoline kjøkken. Synes det er veldig fint egentlig!

Nå har vi ny spisestue da (eik) og nye barstoler
(og sommergardin)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 18:04   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker iallefall å ha god plass, og synes utformingen/fasongen på kjøkkenet er perfekt. Mye benkplass også, samt at jeg har 22 kolonialskuffer.

Gammel 08-05-09, 18:07   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Inspirasjon:
http://www.dagbladet.no/dinside/2001/10/15/288116.html

Gammel 08-05-09, 19:37   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Litt spesielt kanskje

guniss: Liker kjøkkenet ditt kjempegodt.

Gammel 15-05-09, 20:12   #6
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ah jeg blir jo aldri lei av å se på kjøkken, og blir forhåpentligvis ikke lei mitt eget heller.
Viser bilder igjen jeg da

Tapeten:

Fars bestevenn, kaffemaskinen samt div..

Gammel 15-05-09, 21:02   #7
Left
Passiv

Standard

Jeg skal i hvert fall ha en slik når jeg en gang får pusset opp kjøkkenet.

Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 21:47   #8
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Dani- har du målene på kjøkkenet ditt? Tror kanskje vårt er ca samme str, og dette var en fin løsning syns jeg.

Gammel 15-05-09, 21:48   #9
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Dani: likte veldig godt ditt kjøkken, er i planleggings fasen selv her så godt å se andre sine kjøkken.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 22:14   #10
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, kjøkkenet er på 17 kvm, men jeg er usikker på lengde og bredde hvis det var det du mente?
Det er fra Kvik, og vi er veldig fornøyde. Bedre standard enn Ikea, og ikke så veldig mye dyrere.

Sjuggerpløm: Vi skulle ha sånn kran, men det ble ikke noe av. Tror vi glemte det i farta. Ganske praktisk ihvertfall.

Gammel 15-05-09, 22:50   #11
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Ja, kjøkkenet er på 17 kvm, men jeg er usikker på lengde og bredde hvis det var det du mente?
Det er fra Kvik, og vi er veldig fornøyde. Bedre standard enn Ikea, og ikke så veldig mye dyrere.

Sjuggerpløm: Vi skulle ha sånn kran, men det ble ikke noe av. Tror vi glemte det i farta. Ganske praktisk ihvertfall.

Vårt er også 17 kvm, og det var lengde og bredde jeg tenkte på ja.

Gammel 15-05-09, 23:05   #12
Left
Passiv

Standard

Mobalpa har mange kjempefine kjøkken, og selv liker jeg dette godt.

Dette er fint:

Og dette - de har så mange fine, at det ville vært grusomt å skulle velge ut et man ville ha.

Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 23:16   #13
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Mitt kjøkken fra HTH , bilde fra visningsoppgaven på huset .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 23:28   #14
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøver å legge ut bilde av gammelkjøkkenet vårt. Og nå fikk jeg SÅ lyst til å pusse opp det vi har her.

kjøkken.doc

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 08:35   #15
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Lekkert kjøkken, og utrolig lekker benk! Hvor får man tak i noe sånt?

Gammel 16-05-09, 08:40   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Prøver å legge ut bilde av gammelkjøkkenet vårt. Og nå fikk jeg SÅ lyst til å pusse opp det vi har her.

Vedlegg 21839

Det kjøkkenet var kjempelekkert.

Gammel 16-05-09, 09:46   #17
Levic

Levic sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Lekkert kjøkken, og utrolig lekker benk! Hvor får man tak i noe sånt?

Tusen takk Benk får man på loppemarked til 450 kr. Florerer av slike der.

Lengden og bredden vet jeg ikke, vanskelig å måle. Skrittet opp til underkant av 5 m i lengde, og underkant av 4 m bredde, men det skal jo da bli 17kvm tilsammen, så eksakt mål har jeg ikke.

Gammel 16-05-09, 09:47   #18
Levic

Levic sin avatar

Standard

Fadese: De kjøkkenet var veldig fint. Så stilrent og koselig.

Gammel 16-05-09, 21:37   #19
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Nydelig kjøkken Dani :wow: :wow: Ikke så ulikt fra Herregård fra Sigdal - som er f eks et vi kan velge

Gammel 17-05-09, 21:12   #20
Levic

Levic sin avatar

Standard

Takk

Det var herregård fra Sigdal som fulgte med huset, men vi tok det ut pga vi ville lage andre løsninger med vask, hvitevarer og slikt. Så det er egentlig ganske likt Sigdal sitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.