|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse"- Hvilken aldersgrense passer den foJeg har sett den men jentene. De var da 5 og 6 år. Fil |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse"- Hvilken aldersgrense passer den foLurer litt på å ta med Lillebror, men han er jo ikke 2 år engang. Det står at filmen varer i 44 minutter så det er mulig det blir for lenge for ham å i sitte i ro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse"- Hvilken aldersgrense passer den foJeg hadde med meg 6åringen på kino og så den. Jeg hadde fint kunnet tatt med meg 4åringen og 3åringen også hvis det hadde vært aktuelt. Filmen var ypperlig for små barn som har sin kinodebut.
![]() |
#6 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse"- Hvilken aldersgrense passer den fo
Hvordan er han i forhold til tvtitting? Følger han med? Iom at det er flere korte historier, er det lettere for små barn å holde på konsentrasjonen.
![]() |
#8 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?Snuppas kinodebut, det. Hun var 3 år, og likte den kjempegodt. Jeg sovnet.
![]() |
#10 |
Etylbarbital
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?Den fungerte for min daværende 3-åring. Han hadde med seg bestemor på kino mens de ventet på beskjed om at lillesøster hadde blitt hentet ut.
![]() |
#11 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?Vi tok sjansen og kjøpte billetter. Jeg regnet med han ville gå ned fra stolen o.l. men han satt alvorlig og fulgte med. 6 historier var nok akkurat passe lengde for ham. (Og for mor ... Jeg hadde store problemer med å holde meg våken på slutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?så denne med jenta mi da hun var drøyt 4. Hun synes det var supert. Vil si det passer fra ca 3 til ca 6 - mest for de minste. Vil tro at de fleste 5-6 åringer finner andre filmer de synes er mer spennende.
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?Jeg sovnet på denne (altså den forrige), har aldri sovnet på kino før.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?Snuppa koste seg på den forrige filmen. Jeg tror det var litt før hun ble 4.
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse"- Hvilken aldersgrense passer den foVerken vi eller besteforeldre er i målgruppen, men jeg holder ut når jeg ser at ungene koser seg så mye. De tar ikke skade av at jeg sitter og smådupper litt.
Snuppa så Elias og kongeskipet da hun var 2 år og 1 måned. Det gikk lett som en plett, og den varte i 1 time og 20 minutter (eller noe sånt).
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?Hm, kanskje denne kunne være noe for Mathias? Han sitter ofte i ro i en time med film her hjemme. Det er jo bare å gå dersom alt skulle skjære seg. Eneste er at jeg er redd han skal bli skremt av høy lyd o.l. Han er litt frynsete slik...
![]() |
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?
Jeg vil tro at han er midt i målgruppen. Det var ikke mye høye lyder og skremmende sekvenser i den første filmen i hvert fall.
![]() |
![]() |
#18 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?Går den på kino nå?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?Poden på snart 4 syns den var bra.
![]() |
|
|